۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۶۷۰۷۸۳
امام‌جمعه کوهدشت:

کمک‌های مؤمنانه تجلی انقلابی گری و همدلی مردم ایران است

کمک‌های مؤمنانه تجلی انقلابی گری و همدلی مردم ایران است
لرستان - حجت الاسلام طهماسبی بر ضرورت تداوم کمک های مؤمنانه تأکید کرد و گفت: کمک‌های مؤمنانه تجلی انقلابی گری و همدلی مردم ایران است.

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: 65 بسته معیشتی شامل جیره غذایی خشک و گوشت مرغ با ارزش هر بسته 5 میلیون ریال بین افراد نیازمند و متضرر از کرونا در شهرستان کوهدشت توزیع شد.

امام جمعه کوهدشت اجرای کمک های مؤمنانه را امری مهم در راستای تقویت حس نوع دوستی و همدلی خواند و افزود: کمک‌های مؤمنانه تجلی روح ایمان، اخلاص، اتحاد، همدلی، انقلابی گری است.

وی بر ضرورت فرهنگ سازی در زمینه کمک به نیازمندان تأکید کرد و ادامه داد: برگزاری رزمایش کمک های مؤمنانه و انعکاس این مهم در تقویت همدلی و کمک به هم نوعان مؤثر بوده و رسانه در این زمینه از ظرفیتی عظیم برخوردار است.

حجت الاسلام طهماسبی در ادامه بیان کرد: برگزاری کمک های مؤمنانه حرکتی عظیم در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رسیدگی به فقرا و نیازمندان جامعه است و امید است این رزمایش همدلی و مواسات تا پایان قطع کامل بیماری کرونا همچنان ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه سپاه، خیرین و نهادهای مردمی در ایام کرونا در راستای رزمایش کمک‌های مؤمنانه درخشش مطلوبی از خود به نمایش گذاشتند، عنوان داشت: آنها در زمان بحران‌ها، همیشه پای‌کار بوده و در کارهای خیرخواهانه و مخلصانه در میدان هستند.

حجت الاسلام طهماسبی بر ضرورت رسیدگی مسؤولان به محلات حاشیه ‌نشین و محروم تأکید کرد و گفت: با توجه به آیات و روایات موجود، خدمت به مردم به‌ عنوان ولی ‌نعمتان جامعه از مهم ‌ترین و با ارزش‌ترین کارها نزد خداوند متعال است.

وی با تأکید بر همکاری مردم برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا عنوان داشت: مردم با توجه به نقش اساسی که در حفظ سلامتی خود و دیگران دارند، باید به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا عمل کرده و جلوی گسترش ویروس کرونا را بگیرند./9451/ت210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات