۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۶۷۰۷۹۵
مدیر حوزه علمیه کنگاور:

حامی فتنه و توهین کننده به رهبر انقلاب، نقش ابوموسی اشعری را ایفا می کند

حامی فتنه و توهین کننده به رهبر انقلاب، نقش ابوموسی اشعری را ایفا می کند
کرمانشاه - مدیر حوزه علمیه کنگاور گفت: فردی که این روزها به این سادگی به شخصیت والای امام خامنه ای و مرجعیت حمله ور می شود به سان «ابوموسی اشعری» است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام پیام ملکی عصر امروز در دیدار با جمعی از اساتید و معاونین حوزه علمیه کنگاور اظهار داشت: متاسفانه در روزگاری نه چندان دور که یکی از آقایان به نوعی ملجا اخلاقی برای جوانان بود و برایشان به نوعی سرمشق بود، در روزهای اخیر با برخی گفتارهای نسنجیده زمینه ساز نگرانی ملت ایران و دوستداران نظام شده است.

مدیر حوزه علمیه کنگاور گفت: این شخص در سخنرانی جدید خویش با سوءاستفاده از رافت اسلامی به حمایت از عناصر ضدانقلاب و ضدنظام می پردازد و سعی بسیاری برای بیگناه قرار دادن این افراد توطئه گر  دارد.

این استاد حوزوی تاکید کرد: وی در بیانی وقیحانه علم جانبداری از روح الله زم را به دوش کشیده که اگر کسی اندک انصافی داشته باشد شک در فتنه انگیزی او در یک دهه اخیر نخواهد داشت.

حجت الاسلام ملکی با اشاره به اینکه رفتار و گفتار وی به هیچ وجه قابل توجیه نیست، گفت: کسانی که با فرد مذکور به گونه ای آشنایی دارند به خوبی به کارنامه سیاه شخصیتی و عقیدتی وی خواهند رسید، متاسفانه کارنامه علمی و عملی و در تمامی بخش ها سیاه و تاریک است.

مدیر حوزه علمیه کنگاور در ادامه سخنان خود تاکید کرد: البته وجود این گونه افراد مختص به امروز یا آینده نیست، بلکه تاریخ اسلام افراد بسیاری به سان این فرد هتاک داشته و دارد و نیز وی نه اولین خواهد بود و نه آخرین کسی که به داشته های دینی و اسلامی یک ملت توهین می کند.

این استاد حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: برای نمونه در دوران امیرالمومنین (ع)، زمانی که ایشان بر صدارت جهان اسلام نشستند، خناسان بر طبل جنگ می کوبند و نفاق تیغ عریان خود را از غلاف تزویر بیرون کشیده و صفین آماده نبرد رو در روی جبهه حق علیه باطل شد.

حجت الاسلام ملکی گفت: این فردی که این روزها به این سادگی به شخصیت والای امام خامنه ای و مرجعیت حمله ور می شود به سان «ابوموسی اشعری» است که برای جهان اسلام بسی خطرناک تر از دشمنان رسمی آن است.

مدیر حوزه علمیه کنگاور با اشاره به اینکه این هتاک را باید نمونه عینه پروژه نفوذ دشمن دانست، تاکید کرد: گفتار و کردار وی همان برنامه و دستورالعمل سرویس های جاسوسی غرب و بیگانگان است و وی نیز به نوعی غلام حلقه به گوش آن در اجرای فرمان می باشد.

حجت الاسلام ملکی در پایان سخنان خود ضمن محکوم کردن دوباره گفتار و کردار این فرد معلوم الحال خاطرنشان کرد: بی شک هرگز جهان اسلام به ویژه شخصیت رکین و استوار امام خامنه ای با سخنان این گونه افراد خودفروخته و فریب خورده خدشه دارد نخواهد شد./1400/پ310/ب1

ارسال نظرات