۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۶۷۰۷۹۶

پیام تبریک معاون دبیرکل حوزه علمیه پاکستان به آیت الله حسینی بوشهری

پیام تبریک معاون دبیرکل حوزه علمیه پاکستان به آیت الله حسینی بوشهری
حجت الاسلام حیدری المشهدی در پیامی انتخاب شایسته آیت الله حسینی بوشهری را به ریاست عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام دکتر کرم علی حیدری المشهدی معاون دبیر کل سازمان حوزه علمیه شیعه پاکستان در پیامی ریاست شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را به آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری تبریک و تهنیت گفت.

حجت الاسلام حیدری المشهدی در پیام خود با اشاره به این که آیت الله حسینی بوشهری پیش از پیروزی انقلاب و بعد از آن نیز کارنامه درخشانی دارد، تاکید کرد: فعالیت های مخلصانه و بی نظیر این استاد سطح عالی حوزه علمیه قم قابل شمارش نیست.

وی آیت الله بوشهری را استادی ماهر، پخته و تجریه کار در علوم حوزوی دانست و ابراز داشت: ایشان فردی خوش مشرب، فروتن، دلسوز، دقیق، مدیر لایق، مدبر و دارای تجربه مسئولیت چند ساله است.

ناظر حوزه علمیه بنیاد حضرت امام العصر(عج) پاکستان با بیان این که آیت الله بوشهری سال های درازی برای رضایت خداوند متعال و ائمه طاهرین خدمات مخلصانه انجام داده اند، اظهار داشت: انتخاب شایسته آیت الله بوشهری پس از درگذشت عالم وارسته آیت الله محمد یزدی اعلی الله مقامه و نور الله مرقده الشریف بعنوان ریاست شورای عالی جامعه مدرسین، عملی تحسین برانگیز است.

وی افزود: این انتخاب نه فقط برای حوزه های علمیه جمهوری اسلامی ایران بلکه برای حوزه علمیه سراسر جهان مفید و دارای اثرات مثبت خواهد بود.

حجت الاسلام حیدری المشهدی با عرض تبریک به خدمت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری برای موفقیت، عظمت و سربلندی ایشان دعا کرد./988/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
sasan
Iran, Islamic Republic of
۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
عمار حکیم سیاستمدار ورشکسته عراقی که انگلیسی‌ها برایش تصمیم گیری می‌کنند و خودش می‌داند در چه منجلابی افتاده، یک پایگاه خبری به زبان فارسی دارد که بخشی از آن را مشاهده می کنید. این پایگاه خبری به صورت کامل در خدمت امیال آمریکا، انگلیس و آل سعود بوده و دشمنی شدیدی با ایران ایرانی دارد. همانگونه که در این خبر هم مشاهده می کنید به صورت کاملاً هدفمند دروغ می‌گوید و ۱۱ راکت شلیک شده توسط مقاومت عراق به پادگان آمریکایی‌ها در منطقه سبز بغداد را به پنج راکت تقلیل داده و برای عکس خبری خود هم تصویری از سامانه پدافندی سی رم آمریکایی‌ها را مورد استفاده قرار داده است. پایگاه خبری میدل ایست نیوز آقای حکیم به مرکز دروغ پراکنی علیه مقاومت و حشدالشعبی تبدیل شده است.
0
0