۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۶۷۰۸۷۰
رییس مجمع علمای شیعه شمال پنجاب پاکستان:

آمریکا بزرگترین تروریست جهان است

آمریکا بزرگترین تروریست جهان است
حجت الاسلام سید سبطین حیدر سبزواری تحریم شخصیت ها و نهادهای بین المللی توسط آمریکا را تاسف برانگیز دانست و گفت: آمریکا بزرگترین تروریست جهان است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید سبطین حیدر سبزواری رییس مجمع علمای شیعه شمال ایالت پنجاب پاکستان در سخنانی تحریم شخصیت ها و نهادهای بین المللی توسط آمریکا را به شدت محکوم کرد.

وی با بیان این که تحریم نهادهای گوناگون جهانی و بین المللی بویژه مراکز جمهوری اسلامی ایران، نشانگر افکار و نظریات تروریستی آمریکا و نا توانی ایالت متحده در اداره کردن جهان است، ابراز داشت: آمریکا پس از شکست مدام در میادین بین المللی توسط جمهوری اسلامی ایران، با تحریم می خواهد جلوی رشد انقلاب اسلامی را بگیرد.

رییس مجمع علمای شیعه شمال پنجاب پاکستان با تاکید به این که دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا با تحریم جامعه المصطفی العالمیه بار دیگر جهالت و انگیزه دشمنی خود را نشان داده است، افزود: ما این تحریم ها را بی اثر می دانیم و با این مرکز علمی جهانی اعلان حمایت می کنیم.

وی با اشاره به این که از زمان اختلاف و درگیری با نظام جهوری اسلامی ایران، امام راحل و مقام معظم رهبری، تحقیر و رسوایی سرنوشت آمریکایی است، اظهار داشت: سران آمریکا باید اندوخته های علمی خود را به روز کنند و نسبت به مراکز علمی جهان و فعالیت هایش اطلاعات درستی جمع آوری کنند تا شاهد چنین خفتی در مجامع علمی جهانی نباشند.

حجت الاسلام سید سبطین حیدر سبزواری با تاکید به این که تحریم جامعه المصطفی العالمیه جزئی از برنامه های اسلام ستیزی امریکایی ها است، ادامه داد: دوستداران علم و دانش این تحریم را با کفش هایشان له خواهند کرد و این سرنوشت اربابان ظلم و ستم است.

وی سران آمریکا را به بازنگری سیاست های خارجه دعوت کرد و گفت: دانش آموختگان حوزه های علمیه پیامبران صلح و امنیت، حامیان مظلومان و ستم دیدگان و خدمتگزاران بی توقع در سراسر جهان اند، آمریکایی ها به جای تحریم باید آنان را تکریم می کردند./988/

ارسال نظرات