۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۶۷۳۸۷۱
همگام با انقلاب؛

دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین ارزش‌های انقلاب برای نسل جدید است

دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین ارزش‌های انقلاب برای نسل جدید است
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام خادمی گفت: دهه مبارکه فجر، فرصت مناسبی برای تبیین ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی برای نسل جوان و تبیین گام دوم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز اظهار داشت: حقانیت کلام و راه حضرت امام (ره) بر کسی پوشیده نیست و امروز مکتب امام خمینی (ره) منشأ جنبش‌های اسلامی در منطقه و حتی قیام‌هایی در اروپا و آمریکا شده است.

وی در ادامه با اشاره به دشمنی‌های معاندین داخلی و خارجی افزود: در طول چهل‌ودو سالی که از انقلاب می‌گذرد معاندانی که چشم دیدن پیشرفت نظام اسلامی را ندارند، همواره در پی ایجاد فتنه و اغتشاش بوده‌اند و چوب لای چرخ نظام اسلامی کرده‌اند، اما به کوری چشم آن‌ها انقلاب اسلامی از مسیر خود خارج نشده است و باصلابت و اقتدار به مسیر تعالی و پیشرفت خود ادامه می‌دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: مردم هوشیار و بصیر ایران اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون فتنه‌ها و آشوب‌های بسیاری را به چشم خود دیده‌اند و با رهبری‌های مدبرانه و حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بر همه آن‌ها فائق آمده‌اند و به فضل پروردگار در آینده نیز پیروز هستند.

وی تصریح کرد: دهه مبارکه فجر، فرصت مناسبی برای تبیین ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی برای نسل جوان و تبیین گام دوم انقلاب است.

حجت‌الاسلام خادمی با بیان اینکه تبیین بیانیه گام دوم محور اصلی برنامه‌های دهه فجر در خراسان شمالی است، تأکید کرد: محور اصلی برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در استان خراسان شمالی بر پایه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برنامه‌ریزی است.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، روحانیون مستقر در روستاها و شهرهای مختلف استان خراسان شمالی در تمامی برنامه‌های اجرایی دهه فجر، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که توسط مقام معظم رهبری برای چهل سال دوم انقلاب اسلامی ترسیم شده است را محور قرار می‌دهند تا نسل‌های جدید با بصیرت بیشتر بتوانند انقلاب و نظام اسلامی را حفظ کنند و به شکوفایی و تعالی برسانند./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات