۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۶۷۴۰۲۹
امام‌جمعه قاضی:

حضور و حمایت مردمی از انقلاب و نظام زمینه‌ساز تحقق تمدن نوین اسلامی است

حضور و حمایت مردمی از انقلاب و نظام زمینه‌ساز تحقق تمدن نوین اسلامی است
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام شریعتی نژاد گفت: اگر مردم با روحیه انقلابی پای انقلاب بایستند قطعاً تمدن بزرگ اسلامی و حکومت سراسر عدل مهدی موعود (عج) محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدجواد شریعتی نژاد، امام‌جمعه شهر قاضی بخش سملقان، امروز در مراسم بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر پیروزی که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در فضای وسیع مسجد و با افراد محدود برگزار شد، با تبریک ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی و تقارن آن با میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: انقلاب اسلامی امروز از هر نظر به‌ویژه علمی و اعتقادی برتر از کشورهای مدعی است.

وی افزود: دشمنان در هر عرصه‌ای تمام تلاشتان این است که نور معنوی و چهره موفق نظام اسلامی و انقلاب را خدشه‌دار کنند و از ما بگیرند.

حجت‌الاسلام شریعتی نژاد همچنین با توصیه به مردم و نمازگزاران با بیان اینکه انقلاب اسلامی موجودی زنده است و این موجود زنده همان‌طور که به مردم نفع رسانده توقع دارد از این موجود زنده حمایت کنند، گفت: اگر مردم با روحیه انقلابی پای انقلاب بایستند قطعاً آن تمدن بزرگ و منویات عالی‌مقام معظم رهبری که شامل رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی و حکومت سراسر عدل مهدی موعود (عج) محقق خواهد شد.

وی در ادامه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در مساجد را ارزنده خواند و گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای کودکان، نوجوانان و جوانان فعالیت می‌کنند تا نسل جدید در مسجد تربیت شوند و مسجدی و ولایی پرورش یابند.

امام‌جمعه قاضی از فعالان و مسئولان در این حوزه خواست تا با تلاش بیشتر زمینه را برای حضور و قشر جوان در مساجد آماده کنند.

گفتنی است، اجرای سرود دختران نوجوان مسجدی در مدح فاطمه زهرا (س)، قرائت شعر توسط یکی از شاعران مسجدی روستا، مولودی‌خوانی در رثای ام الائمه (ع) و تقدیر از فعالان مسجدی و اهدای هدیه به هم نامان دخت نبی از اهم برنامه‌های این مراسم بود./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات