۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۶۷۶۱۴۲

برندگان مسابقه منشور روحانیت اعلام شد + اسامی

برندگان مسابقه منشور روحانیت اعلام شد + اسامی
اسامی برندگان مسابقه منشور روحانیت ویژه طلاب و روحانیون حوزه های علمیه که به همت مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شده بود، اعلام شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا،حجت الاسلام کریمی در مراسم قرعه کشی و تجلیل از برندگان مسابقه منشور روحانیت که در مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد، گفت: بحول قوه الهی و عنایت ویژه شهدای روحانی مسابقه منشور روحانیت بسیار باشکوه با همکاری و هماهنگی و مشارکت تمامی بخش های مرکز مدیریت بنحو احسن برگزار شد و استقبال بسیار خوبی در سراسر کشور نسبت به منشور صورت گرفت.

مسئول پایگاه بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه افزود:‌از میان مجموع شرکت کنندگان در مسابقه منشور روحانیت حضرت امام(ره)  افرادی که امتیاز بیشتری بدست آورده بودند ۱۰۰ نفر به قید قرعه انتخاب شدند و در ظرف هفته آینده هدیه تبرکی این عزیزان به حسابشان واریز خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ لیست تمامی افراد شرکت کننده در مسابقه به تفکیک استانها به مدیران استانی ارسال می شود تا به اندازه وسعشان به هرنحوی صلاح می دانند تقدیر و تشکری از این عزیزان شرکت کننده در آزمون داشته باشند.
حجت الاسلام کریمی گفت: لازم میدانم از سروران عزیز روحانی و طلبه که در آزمون مسابقه منشور شرکت کردند و همچنین از تک تک مدیران استانی مدیران مدارس و خبرگزاری های حوزه و رسا که همکاری بسیار عالی داشتند تشکر و قدردانی کنیم.

اسامی برندگان مسابقه منشور روحانیت

ارسال نظرات