۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۶۷۶۵۷۸
آیت الله حسینی بوشهری در دیدار وزیر کشور:

نظارت مقطعی پاسخگو نیست

نظارت مقطعی پاسخگو نیست
رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تأکید کرد که تامین نیازمندی های اولیه زندگی مردم و نظارت قوی بر بازار باید در اولویت اقدامات دولت قرار گیرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار وزیر کشور که در محل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار داشت: بعثت پیام روشنی برای کل بشریت داشت و تحولی بود که در فضای عمومی جامعه آن روز ایجاد شد و هنوز شعاع آن ادامه دارد.

وی با اشاره به مسؤولیت وزارت کشور در بحث مقابله با کرونا گفت: این مسؤولیت سنگین انتظارات از شما را متفاوت کرده است و پشتوانه این قرارگاه، استانداران، فرمانداران و بخشدارانی هستند که می توانند با همدلی و وحدت و هماهنگی کارها را به پیش ببرند.

آیت الله حسینی بوشهری اظهار کرد: با توجه به کار بزرگی که در زمینه انتخابات برعهده شماست از انتخابات ریاست جمهوری گرفته تا انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، مهمترین دغدغه رهبری که دغدغه ما نیز هست، بحث مشارکت مردم است.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یادآور شد: تامین نیازمندی های اولیه زندگی مردم و نظارت قوی بر بازار باید در اولویت اقدامات دولت قرار گیرد، نظارت مقطعی پاسخگو نیست بنابراین باید نظارت ها پیوسته باشد تا جلوی احتکار و دلال بازی را بگیرد./841/

ارسال نظرات