۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۶۷۶۵۸۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

انتخابات تجلی برترین حضور و نشاط مردمی در صحنه مسؤولیت ملی و دینی است

انتخابات تجلی برترین حضور و نشاط مردمی در صحنه مسؤولیت ملی و دینی است
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام خادمی گفت: انتخابات تجلی برترین حضور و نشاط مردمی در صحنه مسؤولیت ملی و دینی است و سبب تقویت روحیه خودباوری می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست با روحانیان مبلغ، با اشاره به در پیش بودن انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات را برترین نماد همبستگی و مشارکت مردم دانست.

وی افزود: اگرچه همه انتخابات‌ها به‌نوعی همبستگی را در میان مردم افزایش می‌دهد، اما در عین حال نباید فراموش کرد که انتخابات ریاست جمهوری از آن جهت که در آن یک فرد از سوی تمام اعضای کشور انتخاب می‌شود نقش مهمی در ایجاد همبستگی و افزایش مشارکت دارد.

حجت‌الاسلام خادمی اضافه کرد: در انتخابات ریاست جمهوری یک فرد به‌عنوان نماینده همه اقوام و مناطقی است که در محدوده کشور ایران هستند و این خود عاملی است که آن‌ها احساس کنند که به یک ملت و دین تعلق دارند و بر همین اساس بر اشتراکات تأکید کرده و اختلافات را نادیده می‌گیرند تا نیروها و هزینه‌های جامعه صرف مسائل جانبی و حاشیه نشود.
عضو شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: به همین دلیل در فرهنگ قرآن تأکید فراوانی بر دوری از تفرقه شده و حق‌تعالی اعضای جامعه اسلامی را به وحدت و یکپارچگی دعوت می‌کند.

حجت‌الاسلام خادمی با بیان اینکه انتخابات موعد ایجاد برترین حضور و نشاط مردمی در صحنه مسؤولیت ملی و دینی است، اظهار کرد: نفس شرکت در انتخابات روح نشاط و احساس مسؤولیت را همیشه در جامعه زنده نگه می‌دارد و روحیه خودباوری را در میان مردم تقویت می‌کند.

وی افزود: درواقع در چنین فرایندی مردم احساس می‌کنند که در سرنوشت جامعه خود دخالت دارند، به‌ویژه اگر توجه داشته باشیم که هر فرد توانایی‌های محدودی دارد و جابجایی‌هایی که صورت می‌گیرد، هم افراد تازه‌نفس به میدان می‌آیند و هم مردم با دیدن گروه کاری جدید به پیشرفت‌ها و آرمان‌ها امیدوارتر می‌شوند./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات