۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۶۷۷۱۳۴
آیت الله علوی گرگانی:

مسؤولان نظام ‌باید از نیروی انتظامی تقدیر کنند

مسؤولان نظام ‌باید از نیروی انتظامی تقدیر کنند
حضرت آیت الله علوی گرگانی گفت: مسؤولان نظام باید از عزیزان ناجا تقدیر کنند و این نیرو نباید با سایر دستگاه ها سنجیده شود؛ چون امنیت کشور به دست آنها حفظ می شود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله ‌سید‌محمد‌علی علوی‌گرگانی‌ در دیدار سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: ارزش هر انسانی در عملکرد آن است و باید دید تا چه اندازه است هر چه سنگین‌تر باشد مزد و اجر آن بیشتر می‌شود.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفت: پروردگار در قرآن به این نکته اشاره می کند؛ پیامبر این امت تو تامینیه می خواهد اگر نباشد مردم آرامش و زندگی مرفه ندارند.

وی با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) گفت: خداوند به پیامبر (ص) فرمود:" تامینیه گذاشتم تا مردم در آرامش زندگی کنند وجود خود شما (پیامبر(ص)) امان نامه است و بعد از پیامبر (ص) تا مادامی که امت طلب استغفار کنند ما (پروردگار) عذاب نمی کنیم، بنابراین استغفار وسیله تامینیه ما است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفت: تا خداوند ما را کمک نکند ما هیچ نیستیم، کسانی که اهل تقوا و حقیقت هستند و به دیگران کمک می کنند جایگاه بالایی دارند و این دو صفت در ناجا وجود دارد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم اظهار داشت: نیروی انتظامی شبانه روز در حال خدمت رسانی است و امنیت مانند گهواره تامینیه بوده و برای جامعه الزامی است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی ابراز داشت: مسؤولان مربوطه باید از عزیزان ناجا  تقدیر کنند و این نیرو نباید با سایر دستگاه ها سنجیده شود و کارکنان آن باید همواره دلگرم باشند چون امنیت کشور به دست آنها حفظ می شود.

 استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم اضافه کرد: خوشحالی کارکنان ناجا خوشحالی خداوند است و خداوند رضایت خود را در رضایت مخلوق قرار داده است. خدا را شکر می کنیم که فرماندهی ناجا به دست شما (سردار اشتری) داده شده است. ان شاء الله در خدمت به نظام و امام زمان (عج) موفق باشید./998/

ارسال نظرات