۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۶۷۷۶۴۵
امام جمعه هویزه:

مردم برای داشتن انتخاب صحیح به نظر افراد متخصص توجه کنند

مردم برای داشتن انتخاب صحیح به نظر افراد متخصص توجه کنند
خوزستان - حجت الاسلام حمزه نژاد گفت: نظر افراد متخصص باید مورد توجه مردم قرار گیرد تا با آگاهی و بصیرت انتخابی عالمانه داشته باشند.  
حجت اسلام ناصر حمزه نژاد، امام جمعه هویزه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز قدرت اختیار را موهبت بزرگ عطا شده به انسان دانست و بیان داشت: قدرت انتخاب یکی از نعمت‌های بزرگی است که خداوند به انسان ارزانی داشته در واقع سرنوشت و آینده انسان به واسطه انتخاب هایش رقم می‌خورد.  

امام جمعه هویزه با اشاره به انتخابات پیش رو عنوان داشت: انسان با انتخاب صحیح می‌تواند آینده علمی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی شهر و کشور خود را رقم بزند.

حجت الاسلام حمزه نژاد با تأکید بر اهمیت انتخاب صحیح و آگاهانه تصریح کرد: اگر افراد جامعه بر اهمیت موضوع واقف باشند با مطالعه دقیق، شناخت توانایی و قابلیت‌های کاندید مورد نظر خود می‌توانند انتخاب خوبی را شکل دهند.

وی با اشاره به آیه شریفه إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم افزود: خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملّتی) را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند.

امام جمعه هویزه در پاسخ به این سوال که چگونه می‌توان انتخابی صحیح و کارآمد داشت، تصریح کرد: افراد با در نظر گرفتن نیازهای زمان مانند شرایط سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، بین المللی و همچنین ویژگی‌های فردی شاخص در نامزد مورد نظر از قبیل تخصص، توانایی جسمانی، دانایی و عقلیت، صلاحیت انجام کار، امانت داری و آگاهی می‌تواند انتخاب درستی داشته باشند.

حجت الاسلام حمزه نژاد در پایان با بیان اینکه نخبگان کشور وظیفه آگاهی بخشی به توده مردم را دارند گفت: نظر افراد متخصص باید مورد توجه مردم قرار گیرد تا با آگاهی و بصیرت انتخابی عالمانه داشته باشند. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات