۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۶۷۷۸۵۹
اخبار نیمه محرمانه رسا؛

از قطعی شدن حضور رئیسی تا تعیین کاندیداهای جامعه مدرسین برای خبرگان

از قطعی شدن حضور رئیسی تا تعیین کاندیداهای جامعه مدرسین برای خبرگان
اخبار نیمه محرمانه رسا حکایت از قطعی شدن حضور آیت الله رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری و تعیین کاندیداهای جامعه مدرسین برای خبرگان رهبری دارد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، کاندیداهای مورد حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری که قرار است 28 اسفندماه و همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در استان های قم، تهران، خراسان رضوی و مازندران برگزار شود، مشخص شدند.

آقایان: علیرضا اعرافی، محمود رجبی و حسینعلی سعدی برای حوزه انتخابیه تهران، سید محمدرضا مدرسی یزدی برای حوزه انتخابیه خراسان رضوی، سید محمد سعیدی برای حوزه انتخابیه قم و محمدحسن گلی شیردار برای حوزه انتخابیه مازندران به عنوان نامزدهای مورد حمایت جامعه مدرسین تعیین شده اند.

از قطعی شدن حضور رئیسی تا تعیین کاندیداهای جامعه مدرسین برای خبرگان

گمانه زنی ها و شایعات درباره رییس قوه قضاییه و مدیر حوزه علمیه

همزمان با داغ شدن موضوع انتخابات، اخبار شنیده شده حکایت از قطعی شدن حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 دارد. در همین فضا بازار شایعات و گمانه زنی ها نیز درباره وی در سطح رسانه ها بسیار جدی و داغ شده است.

شایعه استفعای وی از ریاست قوه قضاییه، کناره گیری آیت الله اعرافی از مدیریت حوزه و جانشینی وی به جای آیت الله رئیسی از دیگر اخباری است که البته با تکذیب همراه شد.

رئیسی و اعرافی

شماری از کانال ها و سایت های خبری در گمانه زنی هایی از آیت الله اراکی عضو شورای عالی حوزه و نیز حجت الاسلام والمسلمین «حمید ملکی» که هم اکنون قائم‌مقامی مدیر حوزه‌ را عهده‌دار است به عنوان گزینه های احتمالی جانشینی آیت الله اعرافى در مدیریت حوزه یاد کردند.

گزینه های مدیریت جامعه الزهرا

درپی کناره گیری و استعفای حجت الاسلام والمسلمین مدنی بجستانی از مسؤولیت جامعه الزهرا و معرفی حجت الاسلام دیانی به عنوان سرپرست این مرکز علمی خواهران در اسفندماه سال گذشته، احتمالا بزودی مدیر این مجموعه تعیین خواهد شد.

جامعه الزهرا

حجج اسلام والمسلمین علیرضا امینی، سیدحسن ربانی، حمید ملکی، احمد دیانی، احمد فرخ فال و عباس رفعتی نائینی به عنوان گزینه های احتمالی مدیریت جامعه الزهرا مطرح هستند.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی از مرکز خدمات حوزه رفتنی شد

از مرکز خدمات حوزه های علمیه نیز خبر می رسد حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی پس از دو دوره پنج ساله مدیریت این مرکز رفتنی شده و جای خود را به فرد دیگری خواهد داد. شنیده ها حاکی است وی راهی جهاد کشاورزی خواهد شد.

حسین عجمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
رئیسی رئیسی حمایتت می کنیم
8
1
یک ایرانی مظلوم
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
من رای نمیدهم.
ما رای نمیدهیم.
بزارید رفراندوم
مهدی
Germany
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
چقدر زرد شدید!
2
6
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
جامه مدرسین غلطه، جامعه مدرسین
3
1
امین غلامیان
Iran, Islamic Republic of
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
حیف شد که آقای ربانی از مرکز خدمات رفتنی شدند
ایشان یگانه ای بود که باید سال ها بگذرد تا طلبه ها بدانند چه شخصیتی را از دست داده اند
4
2
طلبه
Iran, Islamic Republic of
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
یک اختلافی بین آقای سعیدی و رجبی درباره حضور در ح.زه انتخابی قم و تهران و مشهد بوجود اومده بود. جریان ختم به خیر شد با بیانیه جامعه مدرسین نهایی میشه ان شاء الله
5
1
از توی گلخونه دنیای کوچک
Iran, Islamic Republic of
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲
ادامه دهید..
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
آفرین به رسا
1
0