۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۶۷۸۳۸۰

«سوژه‌های سخنرانی گریزهای انتخاباتی» در دسترس مبلغین قرار گرفت

«سوژه‌های سخنرانی گریزهای انتخاباتی» در دسترس مبلغین قرار گرفت
حجت الاسلام زنگوئی گفت: ویژه‌نامه «سوژه‌های سخنرانی گریزهای انتخاباتی» باهدف بیان ویژگی‌های رئیس‌جمهور مطلوب و با توجه به موقعیت زمانی ماه مبارک رمضان تدوین شده است.

مقدمه: حضرت امام خمینی رضوان الله علیه فرمود" آن اشخاص که در حوزه‌ها هستند باید دست از کارها بردارند و راه بیفتند برای شهرها و دهات و روستاها و آن جاهای دورافتاده و کمک کنند و اگر نکنند، فردا مسئولند پیش خدا... اگر شما تبلیغ نکنید، آنهایی که بر ضد شما هستند، این کار را می‌کنند، آنجاها تبلیغ می‌کنند. شماها مبلغ اسلام هستید، امروز تبلیغ اسلام برای حفظ خود اسلام است.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، سردبیر ماهنامه مبلغان حجت السلام والمسلمین علیرضا زنگوئی خبر از ویژه نامه انتخاباتی داد و گفت: ضمیمه شماره 263 ماهنامۀ مبلّغان، ویژه‌نامه انتخابات رمضان‌المبارک 1442ق. به عنوان اولین ویژه‌نامه انتخاباتی و با عنوان «سوژه‌های سخنرانی گریزهای انتخاباتی» تدوین و در دسترس مبلغین گرامی و علاقمندان قرار گرفت.

وی افزود: ویژه‌نامه مبلّغان، به همت معاون محترم تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه و به قلم اساتید بزرگوار حجج اسلام آقایان محمود مقدمی و محمد ترسلی در مرکز پژوهش‌های تبلیغی مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ نگارش یافته است.

حجت الاسلام زنگوئی اظهار داشت: ویژه‌نامه «سوژه‌های سخنرانی گریزهای انتخاباتی» باهدف بیان ویژگی‌های رئیس‌جمهور مطلوب و مباحث مقدماتی انتخابات 1400 و با توجه به موقعیت زمانی ماه مبارک رمضان 1442ق. تدوین شده است.

وی در پایان ابراز داشت: با توجه به اهمّیت بحث انتخابات 1400 و تأکید مقام معظم رهبری و بزرگان حوزه دومین ویژه‌نامه انتخاباتی در هفته‌های آینده، توسط مرکز پژوهش‌های تبلیغی منتشر می شود.

بخشی از کتاب:

شاخصه چهارم؛ امیدوار به لطف خداوند و آینده خوب 

امید به خدا دلبستگی به او را می‌آورد و نصرت او را به همراه دارد؛ تنها در صورتی که مردم و مسؤولین امیدوار باشند خدا یاریمان می کند.

ناامیدی یعنی این باور که در عالم کسی نیست که مشکل مرا حل کند و یا کمک کند که گره از کار من باز شود آنچه این باور را به کفر تبدیل می کند نفی خدا و قدرت او در این باور است، نیازی هم نیست که حتماً به زبان جاری شود، همین که این شخص در دل اصل وجود خدا و یا شأنی از شئون خدایی او مانند قدرت و رحمت را منکر شود کافر است. کسی که خدا و قدرت او را باور دارد سراغ کدخدا نمی رود اینکه قرآن کریم می فرماید تنها کافرانند که از رحمت خدا مأیوس می شوند معنایش این نیست که یأس به کفر می انجامد پیام آیه شریفه این است که ناامیدی ریشه در کفر دارد، یعنی اول کفر می آید بعد ناامیدی؛ اول انکار خدا و انکار قدرت اوست بعدیأس؛ انسان ناامید دچار رکود و بی تحرکی در زندگی می شود و در معرض هلاکت قرار می‌گیرد و چه بسا که مرتکب جنایات وحشتناک گردد و زندگی خود و اطرافیان را تباه سازد چنین کسی چگونه می‌تواند رئیس یک کشور و حاکم بر مردم باشد؛ به کسانی رای دهیم که امید به خدا دارند نه امید به غرب
علاقمندان به دریافت این ویژه‌نامه از اینجا اقدام به دانلود رایگان فایل pdf کنند.

ارسال نظرات