۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۶۷۸۵۲۶
حجت الاسلام لائینی:

ولایت مداری، شاخصه مهم ارتش جمهوری اسلامی است

ولایت مداری، شاخصه مهم ارتش جمهوری اسلامی است
مازندران - امام جمعه نکا، ارتش جمهوری اسلامی ایران را مایه افتخار ملت ایران دانست و گفت: این نیروی غیور همواره مطیع امر ولایت بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام محمد صادق محمدی لائینی، امام جمعه نکا امروز در دیدار جمعی از پرسنل ارتش مستقر در مجتمع آموزشی شهید آبشناسان و پادگان شهدای ارتش با تبریک فرا رسیدن روز ارتش، گفت: این نیروی غیور همواره در حفظ و صیانت از انقلاب و نظام اسلامی پیشگام بوده است.

وی، ارتش جمهوری اسلامی ایران را مایه افتخار ملت ایران دانست و با بیان این که ارتش و مردم هیچ گاه جدای از هم نبوده اند، افزود: ارتش همان طور که همواره مطیع امر ولایت بود در آینده هم مثل گذشته در میدان و مطیع فرمان ولایت باشد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز ایران اسلامی به برکت دژ های مستحکمی همچون سپاه و ارتش به قدرتی منطقه ای و جهانی تبدیل شده است، ادامه داد: علایرغم همه تلاش ها و توطئه های دشمنان برای تضعیف ایران اسلامی، اما امروز نظام اسلامی به الگویی قدرتمند برای بسیاری از ملت ها تبدیل شده است.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که همه نیروها، مردم و دوایر، از خاک پاک این وطن هستند، افزود: وطن برای ما محبوبیت دارد نه به جهت وطن بودن، بلکه به دلیل این که وطن اسلامی است تلاش می کنیم.

وی به فداکاری ها و جانفشانی های ارتش غیور در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از آن اشاره کرد و گفت: این نیروهای مقاوم در همه صحنه های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی مرد میدان بوده است.

امام جمعه نکا، وجود شخصیت های بزرگی همچون سپهبد صیاد شیرازی و سپهبد قرنی را افتخاری ارزشمند برای ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: امروز ارتش ایران اسلامی در میان همه ارتش های جهان از ویژگی های خاصی برخوردار است که موجب تمایز این نیروهای مقاوم شده است.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که به برکت آمادگی ارتش و سایر نیروهای مسلح کشورمان دشمن نمی تواند کوچکترین تعرضی به میهن اسلامی ما داشته باشد، تصریح کرد: نیروهای مسلح کشورمان در عمل ثابت کردند هر دستی که بخواهد به خاک پاک میهمن اسلامی تعرض کند قطع خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نیروهای مسلح کشورمان امروز در اوج اقتدار نظامی قرار دارند، خاطرنشان کرد: کوچکترین تحرک از سوی دشمنان، با قاطعیت از سوی نیروهای مسلح کشورمان پاسخ داده خواهد شد.

وی با بیان این که امروز دشمن از توان نظامی و دفاعی کشورمان به شدت هراسان است، بیان داشت: قدرت چانه زنی امروز دیپلمات های ایرانی در عرصه های مختلف جهان مرهون اقتدار و توان نظامی کشورمان در عرصه های مختلف است.

امام جمعه نکا در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و با بیان این که متأسفانه بسیاری از افراد نسبت به این ماه با فضیلت بی اعتنا هستند و عمداً و یا سهواً روزه خواری می کنند، گفت: ماه رمضان حرمت دارد و باید حرمت این ماه با فضیلت از سوی آحاد جامعه حفظ شود./950/

ارسال نظرات