۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۶۷۸۹۶۲
نماینده ولی فقیه در مازندران:

مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح، کلید حل مشکلات کشور است

مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح، کلید حل مشکلات کشور است
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی گفت: مهم ترین راه حل رفع مشکلات امروز کشور حضور حداکثری در انتخابات و همچین انتخاب فردی اصلح برای آینده کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جلسه جلسه هم افزایی دستگاه های مرتبط با مساجد جهت مشارکت گسترده و آگاهانه در انتخابات بر ضرورت فراهم کردن بسترهای لازم به منظور حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی تأکید کرد.

وی با بیان این که حضور گسترده مردم در انتخابات به طور حتم موجب تقویت عزت و اقتدار داخلی و بین المللی ایران اسلامی خواهد شد، افزود: باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا شاهد تقویت مشارکت آگاهانه و گسترده مردم در انتخابات پیش روی باشیم.

امام جمعه ساری، انتخابات را مظهر مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود و آینده کشور دانست و خاطرنشان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول 42 سال اخیر مناصب مهم و کلیدی کشور همواره با مشارکت مردم انتخاب شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که مردم با واسطه و بدون واسطه در تعیین مسؤولان بخش های مختلف کشور نقش آفرین هستند، تصریح کرد: در این در حالی است که در بسیاری از کشورهای جهان دیکتاتوری محض حاکم است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که انتخابات پیش روی کشور از اهمیت بالایی برخوردار است، بیان داشت: رسانه های بیگانه و معاندان انقلاب اسلامی از ماه ها قبل با تبلیغات دروغین و منفی در تلاش هستند مردم را از حضور در پای صندوق های رأی منصرف کنند.

امام جمعه ساری با بیان این که حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب طی 42 سال اخیر همواره پشتیبان محکمی برای نظام اسلامی بوده است، خاطرنشان کرد: موضوع شکل‌گیری هسته‌ها و زیرساخت‌های نرم افزاری، حرکتی برای گرم شدن تنور انتخابات خود یک عبادت بزرگ است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که حضور حداکثری و همگانی مردم در انتخابات و همچنین انتخاب اصلح در از اهمیت بالایی برخوردار است و باید جدی گرفته شود، ادامه داد: همه بخش هایی که به نحوی در انتخابات پیش روی نقش آفرین هستند باید از ابزارهای موجود در جهت گرم تر شدن تنور انتخابات استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که انقلاب اسلامی برخواسته از محافل و مجالس دینی و مذهبی است، تصریح کرد: دشمن هم فهمید که برای عدم بقای انقلاب باید با همان علت ایجاد انقلاب آن بجنگد و به همین علت تلاش می کند بخش های دینی جامعه را تضعیف کند.

امام جمعه ساری با تأکید براین که ما در طول این انقلاب در برخی از تصمیمات و تبلیغات و شعارها یک ملاحظات جدی داریم، افزود: دشمن در طول سال های با تبلیغات منفی تلاش کرده بخش های دینی و انقلابی جامعه ما را تضعیف کند که باید هوشیار باشیم.

وی با اشاره به این که امروز یکی از وظایف مهم همه ما تقویت مراکز اثرگذار در ایجاد انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: باید از توان و ظرفیت بالقوه مساجد، کانون های فرهنگی، پایگاه های بسیج و اماکن معنوی و دینی در جهت هدایت جامعه به خوبی بهره گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران، بر ضرورت حفظ و تقویت انسجام میان مراکز مهم و کلیدی دینی و انقلابی در جامعه با هدف تقویت نظام و انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: باید با هم افزایی، راهکارهای کلیدی مناسبی را جهت استفاده شبکه گسترده مراکز دینی و فرهنگی ارائه کنیم.

امام جمعه ساری با بیان این که ما نیز نسبت به مشکلات اقتصادی و گرانی های موجود نقد جدی داریم، اما راه این مسأله عدم شرکت در انتخابات نیست، تصریح کرد: به طور حتم مهم ترین و بهترین راه حل رفع مشکلات امروز کشور حضور حداکثری در انتخابات و همچین انتخاب فردی اصلح برای آینده کشور است./950/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
انشا…که جناب آیت ا…رئیسی تو دستگاه قضا تا اتمام ماموریت تحول تو قوه قضاییه می مونه ، شما هم به نیابت از مردم تلاشتونو بکنید، ولی اگر قرار شد ایشان در انتخابات شرکت کنن حتما می بایستی فردی شایسته و آشنا با مسائل و مشکلات موجود در قوه قضاییه و بویژه بدون حاشیه که به هیچ وجه هیچگونه شائبه ای در مورد خودش و خانواده اش و اطرافیانش نباشد توسط ایشان برای ادامه مسیر تحول قوه قضاییه به مقام معظم رهبری برای جانشینی پیشنهاد گردد و تا قبل از رفتن انشا… تکلیف پرونده دادگاه مفسدین و متهمین موسسه مالی اعتباریف..ک مرکزی توسط دادگاه انقلاب و همچنین در صورت امکان سایر پرونده ها ی موجود در مجتمع ویژه رسیدگی به جرائم مالی مشخص گردد تا تیر کسانی که به دنبال بیرون کشیدن آیت ا….رئیسی از قوه قضاییه بوده اند به سنگ بخورد.
0
0