۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۶۸۰۱۱۱
با صدور بیانیه ای؛

تشکل شهید فخرالدین حمله به مدرسه سیدالشهدای افغانستان را محکوم کرد

تشکل شهید فخرالدین حمله به مدرسه سیدالشهدای افغانستان را محکوم کرد
تشکل فرھنگی اجتماعی بصیرتی شھید فخرالدین حمله به مدرسه دخترانه سیدالشهدای افغانستان که منجر به کشته و زخمی شدن ده ها تن از دانش آموزان دختر این کشور شدند، را محکوم کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، تشکل فرھنگی اجتماعی بصیرتی شھید فخرالدین با صدور بیانیه ای حمله به مدرسه دخترانه سیدالشهدای افغانستان که منجر به کشته و زخمی شدن دہ ها تن از دانش اموزان دختر این کشور شدند، را به شدت محکوم کرد.

متن این بیانیه بشرح ذیل است:

بسم اللہ الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ ؛ هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند. سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۹

با نهایت تاسف و تأثر، انفجار تروریستی در دشت برچی کابل که منجر به شهادت و مجروحیت ده‌ها تن از دانش‌آموزان دختر مدرسه سیدالشهداء علیه السلام شد، را به ساحت مقدس مولایمان حضرت ولی عصر ارواحنا له الفداء، امام خامنه ای مد ظله العالی، ملت شجاع و مقاوم افغانستان، طلاب و فضلای ارجمند این کشور و عموم آزادگان جهان تسلیت عرض کرده و اعلام می داریم که تمامی این جنایات نتیجه حضور غاصبانه آمریکا و جبهه استکبار در آن کشور می باشد و تا دست اجانب و ایادی آنان از این کشور و تمام بلاد اسلامی کوتاه نشود، مسلمانان امنیت نخواهند داشت.

ضمن ابراز همدردی مجدد با مردم افغانستان از خداوند متعال برای شهدای این حادثه دردناک آرزوی غفران الهی و برای بازماندگان آرزوی صبر جمیل و اجر جزیل داریم.

بر آزادیخواهان جهان احزاب،شخصیتھا و تشکلهای فرهنگی فعال در عرصه بین الملل فرض است، تا آحاد ملت افغانستان را با صدور بیانیه های روشنگرانه، اعلام انزجار خود را نسبت به عاملان اصلی این جنایت و جنایات مشابه اعلام و آگاه نمایند و زمینه بیداری مستضعفان عالم را فراهم نمایند.

تشکل فرھنگی اجتماعی بصیرتی شھید فخرالدین
٢٠اردیبھشت ماه ١٤٠٠

/ ۹۸۸/

ارسال نظرات