۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۶۸۰۲۴۶
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

چهره واقعی لیبرال دموکراسی غربی در کشتار مظلومانه دانش آموزان افغان عیان شد

چهره واقعی لیبرال دموکراسی غربی در کشتار مظلومانه دانش آموزان افغان عیان شد
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با محکوم کردن کشتار دانش آموزان افغان، گفت: چهره واقعی لیبرال دموکراسی غربی در کشتار مظلومانه دانش آموزان دختر افغان نمایان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در نشست با مسؤولان فرهنگی استان، با گرامیداشت فرارسیدن عید سعید فطر، اظهار کرد: فطر به معنای بازگشت به خلقت اولیه است؛ زیرا انسان در ابتدا پاک بوده و گناه نکرده است؛ اما در بستر حوادث روزگار آلوده می‌شود.

وی با بیان اینکه این آلودگی وقتی به ماه رمضان می‌رسد پاک شده و بخشیده می‌شود، ادامه داد: ماه مبارک رمضان یکی از راه‌هایی است که خداوند تعمداً قرار داده تا بندگان خود را ببخشد؛ به همین دلیل هم همه اعمال و اقدامات انسان در ماه رمضان عبادت است.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این اوج تفضل الهی است که تمام اعمال و رفتار انسان عبادت باشد؛ به‌گونه‌ای که در ماه رمضان حتی خواب مؤمن برکت، تفضل، سبب دستگیری از او و عامل نجات وی از عذاب و آتش است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: باید بکوشیم روز عید فطر مانند ابتدای خلقت ما باشد و بتوانیم به فطرت اولیه خود بازگردیم تا زندگی را با اراده و برنامه‌ریزی و انگیزه جدیدی شروع کنیم و در آینده نیز تلاش کنیم به سمت گناه نرفته و حرکتی همراه با سیئات نداشته باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدام تروریستی در کابل و به خاک و خون کشاندن دانش آموزان مظلوم افغان، ضمن محکوم کردن این جنایت وحشیانه، اظهار کرد: این‌گونه جنایات در افغانستان و سایر کشورهای اسلامی نتیجه اقدامات غرب و کشورهای استکباری است.

وی با بیان اینکه چهره واقعی لیبرال دموکراسی غربی در کشتار مظلومانه دانش آموزان دختر افغان نمایان شد، گفت: حرکت تروریستی علیه دانش آموزان دختر افغان مصداق واقعی آیه قرآن است که می‌فرماید: دشمنان شما به هیچ حق انسانی پایبند نیستند.

گفتنی است، عصر روز شنبه بیست و پنجم ماه مبارک رمضان در پی انفجار خونین در مقابل یک دبیرستان دخترانه در کابل بیش از دویست نفر کشته و مجروح شدند که اغلب آن‌ها دختران مظلوم این مدرسه بودند و با زبان روزه به شهادت رسیدند./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات