۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۶۸۰۶۰۴
امام جمعه حسن آباد سرینگار کشمیر:

سران مسلمان به خاطر سکوت در برابر کشتار کودکان فلسطینی بازخواست خواهند شد

سران مسلمان به خاطر سکوت در برابر کشتار کودکان فلسطینی بازخواست خواهند شد
حجت الاسلام والمسلمین حسینی سکوت در برابر ظلم را خلاف آموزه های قرآنی دانست و گفت: مسلمانان به خاطر سکوت در برابر کشتار کودکان فلسطینی روز قیامت بازخواست خواهند شد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید عابد حسین حسینی امام جمعه حسن آباد سرینگار کشمیر هندوستان، در توییتی حمله اسرائیل جنایتکار به مردم ستم دیده و بی دفاع غزه که موجب کشته و زخمی شدن صدها تن شد، را به شدت محکوم کرد و تاسف برانگیز دانست.

وی با بیان این که سکوت در برابر ظلم خلاف آموزه های قرآنی است و گفت: مسلمانان بخاطر سکوت در برابر کشتار کودکان فلسطینی روز قیامت در محضر خداوند بازخواست خواهند شد.

این روحانی کشمیری خطاب به سران کشورهای اسلامی گفت: شما روز قیامت بخاطر سکوت در برابر جنایت های اسرائیل و شهادت کودکان و زنان بی گناه فلسطینی در راه دفاع از نخستین قبله اسلام و ارزش های اسلامی، در محضر خداوند متعال و پیامبران معصوم علیهم السلام بازخواست خواهید شد که آنان از جان خود گذشتند و شما چه کار کردید؟

وی افزود: در برابر جنایت های اسرائیل سکوت خود را بشکنید و علیه اسرائیل، قدرت واحد تشکیل دهید که تنها رمز پیروزی اتحاد و همدلی اسلامی و توسل به خداوند متعال است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تاکید به این که مراکز و نهادهای مدعی حقوق بشر، حقوق زن و کودکان چشم، زبان و گوش های خود را به فاجعه غزه و فلسطین بسته اند، ابراز داشت: انگار در فلسطین نه حقوق بشری پایمال شده، نه زنی مورد ضرب و شتم صهیونیست ها قرار گرفته، نه کودکی کشته شده و نه جنایتی صورت گرفته است.

وی آزار و اذیت جوانان کشمیر توسط پلیس هند بخاطر حمایت از مردم فلسطین را به شدت مورد انتقاد قرار داد و اظهار داشت: مسلمان نمی تواند در برابر وحشیگری های اسرائیل در فلسطین ساکت بماند، سکوت در برابر ظلم خلاف آموزه های قرآنی است.

این روحانی کشمیری با انتقاد از اظهارات رییس پلیس کشمیر که فعالیت ها در راستای حمایت از فلسطین، خطری برای امنیت منطقه است، تصریح کرد: برعکس شما با ایجاد رعب و وحشت بین حامیان فلسطین در کشمیر، امنیت کشمیر را نشان کرده اید، مردم کشمیر مخالف اسرائیل و حامی مردم فلسطین اند، لذا هرچه زودتر بازداشت شدگان را آزاد کنید و امنیت در کشمیر را باز گردانید./988/

ارسال نظرات