۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۶۸۰۶۶۶
جبهه‌ مردمی آزادی بخش فلسطین در نامه ای؛

روز جهانی قدس به عنوان فریاد تاریخی حضرت امام خمینی باقی خواهد ماند

روز جهانی قدس به عنوان فریاد تاریخی حضرت امام خمینی باقی خواهد ماند
جبهه‌ مردمی آزادی بخش فلسطین در نامه ای خطاب به مقام معظم رھبری تأکیدکرد: روز جهانی قدس به عنوان فریاد تاریخی طنین انداز حضرت امام خمینی (ره) باقی خواهد ماند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، جبهه‌ مردمی آزادی بخش فلسطین در نامه ای خطاب به مقام معظم رھبری گفت: روز جهانی قدس به عنوان فریاد تاریخی طنین انداز حضرت امام خمینی (ره) باقی خواهد ماند.

متن نامه به شرح ذیل است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

حضرت آیت الله العظمی سیّدعلی خامنه‌ای حفظه الله
رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران

درود قدس

به نیابت از جبهه مردمی آزادسازی فلسطین و مردم مجاهد در سرزمین فلسطین و همه اماکن آوارگی، به شما درود فرستاده و از شما بابت سخنرانی خود روز جمعه (۱۴۰۰/۰۲/۱۷) به مناسبت روز جهانی قدس تشکر و قدردانی میکنیم. در این سخنرانی به دیدگاه راهبردی خود پیرامون اهمیت قدس و مرکزی بودن آن در نبرد و مواجهه‌ی تاریخی با طرح صهیونیسم تأکید نموده و به نکات بسیار مهمی اشاره کردید که باید به آنها نگریست تا به فحوای مشکلات سخت منطقه خود، واقف شویم.

به شما و مردم برادر ایران تأکید می‌کنیم که روز جهانی قدس به عنوان فریاد تاریخی طنین انداز حضرت آیت الله العظمی امام خمینی (ره) باقی خواهد ماند.

ایشان آخرین روز جمعه‌ی ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس به عنوان نقطه برجسته‌ای برای نشان دادن نبرد بین حق و باطل معرفی کردند و این روز در وجدان ملت‌ها باقی خواهد ماند.

حضرت آقا!

شما در سخنرانی تاریخی خود توضیح دادید که «اسرائیل» دولت نیست، بلکه یک پادگان تروریستی علیه ملت فلسطین و دیگر ملت‌های مسلمان می‌باشد. ما با شما توافق نظر داریم که این رژیم در برهه‌ی کنونی با بحران وجودی واقعی روبه رو است و به صورت علنی درباره خطر وجودی پیش روی خود صحبت میکند.

جمهوری اسلامی ایران به دلیل موضع ریشه‌ای خود در ایستادگی در کنار عادلترین آرمان عصر کنونی، با تمام فشارها، چالش‌ها، محاصره و توطئه‌ها مواجه شده است. جمهوری اسلامی به دلیل موضع خود نسبت به آرمان فلسطین و آرمان‌های عادلانه منطقه و جهان، آماده‌ی پرداخت هرگونه تاوانی بوده و خواهد بود.

سخنرانی راهبردی شما در سایه‌ی شرایط و تحولات مهم و خطیر مربوط به قدس و مسئله‌ی فلسطین به طور عمومی و تحولات مربوط به منطقه و کل جهان، صورت گرفته است. در حال حاضر روند درگیری‌ها برای تصرف قدس افزایش و ادامه می یابد. مردم پایدار فلسطین از طریق انتفاضه و فداکاری‌ها و خون مبارک خویش و همچنین از طریق خیزش اخیر قدس و اقصی، به رژیم صهیونیستی پیام شفافی فرستادند که از رویای تصرف قدس دست بردارد و آنها با دست و جان خود با هر تاوانی از قدس حمایت می کنند.

رهبرا!

به مناسبت روز جهانی قدس با شما و همه‌ی شهدا عهد میبندیم که راه جهاد و مقاومت را تا محقق شدن تمام اهداف و اصولی که برای تحقق آن مبارزه کردند، ادامه خواهیم داد و بر اصرار مردم فلسطین جهت ادامه‌ی مبارزه و جهاد و مقاومت تا آزادی تمام سرزمین‌های فلسطین، تأکید میکنیم.

درود به مردم بزرگوار ایران درود به شهید مجاهد سردار قاسم سلیمانی (رحمه الله) درود به همه‌ی شهدا و عهد می‌بندیم که مبارزه را تا آزادی تمام سرزمین‌های فلسطین ادامه میدهیم.

مراتب تشکر و احترام ما را پذیرا باشید.

جبهه‌ مردمی آزادی بخش فلسطین
دفتر سیاسی دمشق
۱۴۰۰/۰۲/۲۰

ارسال نظرات