۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۶۸۱۴۰۰
نماینده ولی فقیه در کاشان:

امروز آزمون بزرگ دیگری بنام انتخابات پیش روی ملت ایران است

امروز آزمون بزرگ دیگری بنام انتخابات پیش روی ملت ایران است
اصفهان - آیت الله سلیمانی گفت: امروز یک آزمون و امتحان بزرگ دیگری بنام انتخابات در ۲۸ خرداد ماه پیش روی ملت قهرمان ایران اسلامی قرار دارد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزارشد، گفت: رسالت امامین انقلاب ایجاد اتحاد و وحدت بین همه آحاد جامعه بوده و هست.

وی افزود: وحدت در منظومه فکری امامین انقلاب برای وحدت کلمه بین ملت ایران رمز موفقیت انقلاب اسلامی  بود و امروز نیز باید رمز موفقیت ما در انتخابات پیش رو باشد.

آیت الله سلیمانی با اشاره به ایجاد وحدت بین ملت و دولت، افزود: ملت را از دولت و دولت را از ملت نباید جدا بدانیم، چرا که وحدت بین همه اجزاء و عناصرحکومت اسلامی ایران از جمله وحدت بین قوای سه گانه، ارتش و سپاه، حوزه و دانشگاه، شیعه و سنی سبب اقتدار نظام است.

وی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و تأکید بر تحلیل و درک صحیح از شرایط کنونی کشور و جهان، گفت: در صورتی که ندانیم در کجای جهان و درکجای حرکت انقلاب و نظام قرار داریم احتمال اینکه احساس وظیفه ما نسبت به انتخابات کم رنگ شود وجود دارد.

آیت الله سلیمانی ایران اسلامی را در سیاست‌های جهانی و منطقه ای، یمن، فلسطین، افغانستان، لبنان، عراق، سوریه وحتی آمریکای لاتین تأثیر گذاردانست و افزود: امروز نقش جمهوری اسلامی در جهان، نقش مهم و اساسی و برجسته و تأثیرگذاری است، از این رو اگرنسبت به نقش خود بی اهمیت باشیم بیانگر این است که شرایط جهانی و بین المللی خود را نشناخته ایم.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه دشمن ما را به درستی رصد می‌کند، یادآور شد: ما از شهید فخری زاده، شهید شهریاری و سردار شهید قاسم سلیمانی شناخت درستی نداشتیم، اما دشمن آن‌ها را بهتر از ما می‌شناخت، از این رو باید درک صحیحی از شرایط زمانی خود در دنیا داشته باشیم.

آیت الله سلیمانی درادامه با تأکید بر شناخت از حرکت انقلابی خود در درون کشور، گفت: برای این شناخت رهبر معظم انقلاب به ما آدرس داده و گام دوم انقلاب را بعنوان تابلو این شناخت نصب کرده است.

به گفته وی از گام نخست انقلاب با سرافرازی عبور کرده ایم و گام دوم انقلاب را باید برداریم و با شناخت از این دو موضوع می‌توان وظایف خود را درانتخابات بهتر بشناسیم.

آیت الله سلیمانی با اشاره به ادامه توطئه‌ها و دشمنی‌های آمریکا و استکبارجهانی با ایران اسلامی، از حضور همگانی ملت ایران در پای صندوق‌های رای و رای به اصلح به عنوان یکی از راه‌های پاسخ دندان شکن به دشمنی‌های دشمن نام برد و گفت: امروز یک آزمون و امتحان بزرگ دیگری بنام انتخابات در ۲۸ خرداد ماه پیش روی ملت قهرمان ایران اسلامی قرار دارد.

وی از امتحان ۲۸ خرداد امسال در پای صندوق‌های رای به عنوان یک امتحان سرنوشت ساز برای ملت بزرگ ایران اسلامی نام برد و افزود: اگر مردم ایران به این نتیجه برسند که حضور در صحنه انتخابات ریاست جمهوری خنثی کننده بسیاری از توطئه‌های دشمن و تأمین کننده امنیت کشور است، قطعا حضورحداکثری درپای صندوق‌های آرا خواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: مشارکت حداکثری با حضورپرشور مردم در پای صندوق‌های رای، قدرت برتر ایران اسلامی را نسبت به دیگر کشور‌های جهان به اثبات خواهد رسانید و دشمنان نظام را در تنگنا قرار خواهد داد.

به گفته وی شورانتخاباتی در کشور و حضور مردم پای صندوق رای می‌تواند تهدید‌های دشمن را بی اثر و دشمن را نا امید و امنیت کشور را تأمین کند.

آیت الله سلیمانی گفت: حضور گسترده ملت ایران در ۲۸ خرداد ماه درپای صندوق‌های رای درامنیت واقتصاد و استقلال و اقتدار و آینده کشورتأثیرگذاراست.

وی رای هریک از ملت ایران را در آینده کشور تأثیرگذار دانست و گفت: ملت ایران با حضور خود در انتخابات اجازه نخواهند داد دیگران برایش تصمیم گیری کنند، چرا که امنیت و اقتدار و استقلال کشور در گرو حضورهمگانی در انتخابات و در پای صندوق رای بوده و با حضور خود به رهبری لبیک خواهند گفت و دشمن را نا امید خواهند کرد./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات