۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۲
کد خبر: ۶۸۲۹۳۳
عالم هندی مطرح کرد؛

بهت دشمنان ایران از مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری

بهت دشمنان ایران از مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری
حجت الاسلام والمسلمین انصاری در سخنانی گفت: مردم قدر شناس جمهوری اسلامی ایران با حضور چشمگیر در پای صندوق های رأی، دشمنان را ناامید ساختند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد عباس انصاری از رهبران ارشد آزادی کشمیر و رییس اتحاد المسلمین جمو  و کشمیر هندوستان در سخنانی گفت: دشمن از مشارکت گسترده مردم ایران در انتخابات سیزدھمین ریاست جمهوری، بهت زده شد.

وی با بیان این که قدرت های شیطانی به همراه آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی برای دور نگهداشتن مردم ایران از پای صندوق های رأی متحد شده بودند اما بینی شان به خاک مالیده شد، گفت: مردم با بصیرت جمهوری اسلامی ایران با لبیک به سخنان مقام معظم رهبری با حضور به صندوق های رأی تا پاسی از شب، حماسه دیگری در تاریخ جمهوری اسلامی ایران رقم زدند.

این روحانی کشمیری با تاکید به این که برگزاری یک انتخابات پر امن و در فضای با آرامش در جمهوری اسلامی ایران، نشان از مستحکم بودن بنیان ها و  ریشه های دموکراسی در این کشور است، ادامه داد: آمریکا با آن ادعای دموکراسی و سیستم های امنیتی هم نتوانست یک انتخابات امن را برگزار کند، رسانه های جهان دموکراسی نمادین و ظاهری، هرج و مرج و بی قانونی در انتخابات ریاست جمھوری آمریکا را به خوبی حکایت کردند.

وی با اشاره به این که ملت جمهوری اسلامی ایران با لبیک به فرمان مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله سید علی خامنه ای و دیگر مراجع عظام تقلید، یک انتخابات پرشوری را رقم زدند، تصریح کرد: مردم با حضور جدی به پای صندوق های رای استقلال و دموکراسی ملی را به نمایش گذاشتند و بار دیگر توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی را شکست دادند.

این روحانی هندی به مقام معظم رهبری، ملت ایران و سیزدهمین رییس جمهور منتخب، پیشاپیش هدیه تبریک و تهنیت تقدیم و آرزوی موفقیت کرد و گفت: رییس جمهور جدید نقطه عطفی برای موفقیت ملت ایران و انقلاب اسلامی در جھان خواهد بود./988/

 

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
الیوم یوم المرحمة
0
0
ناشناس
Germany
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
این از حضور مردم، آقایون مسئول هم قدر مردمه گل ایران رو بدونید هم شروع کنید به کار کردن برای این مردم. دعای خیر شهدا هم بدرقه راهتون. به امید خدا. بسم الله الرحمن الرحیم.
0
0