۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۶۸۳۰۸۴

پیام تبریک رییس امت واحده پاکستان به آیت الله رئیسی

پیام تبریک رییس امت واحده پاکستان به آیت الله رئیسی
حجت الاسلام والمسلمین شهیدی با صدور پیامی، پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد امین شهیدی رییس امت واحده پاکستان با ارسال پیامی، پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک و تهنیت گفت.

وی با بیان این که مردم جمهوری اسلامی ایران، آیت الله رئیسی را از نگاه ناجی مشکلات اقتصادی کشوری می بینند، ابراز داشت: روابط دو کشور اسلامی و همسایه، پاکستان و ایران از گذشته مستحکم تر، وسیع تر و بهتر خواهد شد.

این روحانی پاکستانی با اشاره به تلاش های فراوان دستگاه استکباری در عدم مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: مردم فهیم و انقلابی ایران بار دیگر برای جهانیان اثبات کردند که پیروی خط ولایت و گوش به فرمان رهبری اند.

وی با تاکید به این که پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری احساس و بشارت تولد دیگر انقلاب اسلامی را می دهد، تصریح کرد: بدون شک اقدام تحسین برانگیر مردم جمهوری اسلامی و انتخاب آیت الله رئیسی با حضور به پای صندوق های رأی تا ساعت ۲ بامداد، دارای برکات و نتائج خوب و فراوانی خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی با بیان این که منافقین و دشمنان انقلاب اسلامی در هشت سال گذشته، با نفوذ به دستگاه دولت، تلاش های فراوانی برای سست کردن بنیان های انقلاب اسلامی را کردند، اظهار داشت: اگر امثال شهید سلیمانی و فخری زاده ها با خون خودشان درخت انقلاب اسلامی را آبیاری نکرده بودند شاید نسل های بعدی رنگ انقلاب را نمی دیدند.

وی با اشاره به این که آیت الله رئیسی مرد میدان و مرد عمل اند، چنانکه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله سید علی خامنه ای مد ظله العالی پس دوران بنی صدر، ایران و انقلاب را اداره کردند و نجات دادند گفت: آیت الله رئیسی نیز کشور را از باتلاق مشکلات نجات خواهند داد، زندگی ایشان از تولیت حرم امام رضا(ع) گرفته تا ریاست دستگاه قضا، پر از کارنامه های درخشان است، امیدواریم با شور و شوق و روحیه انقلابی دولت جدیدی را تشکیل خواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در آخر این پیروزی را به امام عصر ارواحنا له الفداء، مقام معظم رهبری و ملت مقتدر جمهوری اسلامی ایران، تبریک و تهنیت گفت./988/

ارسال نظرات