۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۶۸۵۰۴۸
سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

شیعیان پاکستان شهروندانی مخالف تروریسم و صلح پسند هستند + تصویر

شیعیان پاکستان شهروندانی مخالف تروریسم و صلح پسند هستند + تصویر
حجج اسلام والمسلمین دومکی و موسوی و هئیت همراه با سید ظهور آقا دیدار کردند و انتخاب وی به عنوان استاندار بلوچستان را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجج اسلام والمسلمین مقصود علی دومکی سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان، سید هاشم موسوی عضو شورای عالی مجلس وحدت مسلمین پاکستان و هئیت همراه حجت الاسلام ولایت حسین جعفری عضو مجلس وحدت مسلمین پاکستان، سهیل اکبر، پیر سید احسان علی شاه دوپاسی و رجب علی کربلائی با سید ظهور آقا استاندار بلوچستان پاکستان دیدار و در خصوص اوضاع منطقه گفتگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین دومکی با بیان این که با توجه به عملیات تروریستی مداوم در منطقه بلوچستان، تحت پیگرد قرار دادن مجرمان و محاکمه عاملین لازم و ضروری است، گفت: ما بخاطر برداشته شدن سیستم های حفاظتی و امنیتی از مساجد، حوزه های علمیه و تعدادی از شخصیت های شیعه به شدت نگرانیم و تقاضا داریم که بار دیگر سیستم های حفاظتی و امنیتی مراکز و شخصیت های شیعه فعال شود.

وی با اشاره به این که مجلس وحدت مسلمین پاکستان یک سازمان کشور دوست است و برای ترویج و استحکام اتحاد، برادری و امنیت ملی و اسلامی در سراسر پاکستان تلاش می کند، ابراز داشت: در تامین امنیت عزاداران در ماه محرم در سراسر پاکستان همکاری قابل توجهی با نهاد امنیتی کشور، خواهیم داشت.

این روحانی پاکستانی با تاکید به این که مدارس مرکز نشر و ترویج علم اند و همانطوریکه مدارس پاک و ترک (پاکستان و ترکیه)، پاک و عرب، پاک و انگلستان و پاک و آمریکا برای فعالیت های خود در کشور مجاز اند باید فعالیت های مدرسه پاک و ایران نیز طبق قانون کشور مجاز شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی نیز در سخنانی با بیان این که در عملیات تروریستی تا الان دوهزار شهروند بی گناه کشته شده اند و قاتلان هنوز دستگیر و محاکمه نشده اند خواست که هرچه زودتر این عوامل محاکمه و به چوبه دار آویزان شوند.

وی افزود: ما بر اساس وظیفه دینی و انگیزه انسانی مراسم ازدواج دسته جمعی را برگزار می کنیم و از شما خواهشمندیم که در این مراسم شرکت نمایید.

سید ظهور آقا استاندار بلوچستان پاکستان نیز در این دیدار با تاکید به این که قوم هزاره و شیعیان، دوستداران کشور اند و فداکاریهای آنان در قابل تقدیر است، گفت: من در غم و اندوه فاجعه عملیات تروریستی با شما شریک هستم و بزودی یک کارگروهی در این خصوص تشکیل خواهم داد.

در این آخر این دیدار کتاب صحیفه سجادیه امام چهارم و احیاء المیت فی فضائل اهل البیت علیهم السلام جلال الدین سیوطی توسط حجت الاسلام والمسلمین دومکی به استاندار بلوچستان پاکستان هدیه داده شد./988/

ارسال نظرات