۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۶۸۵۹۵۸
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی تأکید کرد؛

فراگیر ساختن شعارهای انقلاب؛ مهم‌ترین کارکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

فراگیر ساختن شعارهای انقلاب؛ مهم‌ترین کارکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی
خراسان شمالی – حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: فراگیر ساختن شعارهای انقلاب مهم‌ترین کارکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، امروز در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که به مناسبت دوازدهم مردادماه سالروز تأسیس این شورا برگزار شد، از فعالیت‌ها و اقدامات این نهاد در استان و کشور در راستای برگزاری و هماهنگی برنامه‌های ملی و انقلابی تجلیل کرد.

وی با اشاره به اقدامات این شورا در استان از بدو تأسیس تاکنون، اظهار کرد: شورای هماهنگی در زمینه هدایت و مدیریت و هماهنگی مناسبت‌های انقلابی و دینی در استان عملکرد شایسته‌ای داشته است.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی تصریح کرد: هماهنگی مراسم و مناسبت‌ها در طول سال ازجمله اقدامات ضروری و مهمی است که شورای هماهنگی این رسالت را به‌خوبی انجام داده و می‌دهد.

وی با بیان اینکه مردم و نهادهای مختلف هر کس گوشه‌ای از کار را گرفته تا شعار انقلاب فراگیرتر شود، افزود: در واقع فراگیر ساختن شعارهای انقلاب مهم‌ترین کارکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری در بخش دیگری از سخنان خود بر رفع مشکل مربوط به ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تأکید کرد و گفت: زمین موردنیاز برای احداث این ساختمان مشخص شده و مدیریت استان نیز از باب واگذاری زمین مشکلی ندارد؛ هرچند با توجه به غیردولتی بودن نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، برخی گره‌های قانونی در این زمینه وجود دارد که امیدواریم هر چه سریع‌تر رفع شود.

وی تصریح کرد: مجموعه شورای هماهنگی متعلق به نظام بوده و خو دصوصی نیست، ازاین‌رر واگذاری زمین نباید به‌عنوان مجموعه خصوصی قلمداد شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: این شورا در استان به‌صورت مستقل دایر بوده و فعالیت‌های شایسته‌ای انجام می‌دهد؛ به همین دلیل نباید به علت نداشتن ساختمان از استان برچیده شده، تحت نظارت استان دیگری قرار گیرد و صرفاً نماینده آن در استان فعال باشد./9314/پ210/

هادی رحیمی
ارسال نظرات