۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۶۸۶۷۰۲
طی مراسمی صورت گرفت؛

تجلیل مرکز خدمات حوزه علمیه کاشان از خبرنگار خبرگزاری رسا

تجلیل مرکز خدمات حوزه علمیه کاشان از خبرنگار خبرگزاری رسا
اصفهان - مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کاشان بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را منشور ۴۰ سال آینده نظام اسلامی دانست و نقش مؤثر خبرگزاری رسا در تحقق آن را مورد توجه قرار داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام میثم یوسفی صبح امروز در حاشیه تجلیل از خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با تبریک روز خبرنگار، از خبرگزاری رسا به عنوان یک خبرگزاری تخصصی و تأثیرگذار نام برد و گفت: خبرگزاری رسا در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب می‌تواند بیشترین تأثیرگذاری و نقش آفرینی را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی منشور ۴۰ سال آینده نظام اسلامی است، برنقش حساس و خطیر خبرنگاران و خبرگزار‌ها به ویژه خبرگزاری رسا در تحقق آن تآکید کرد و افزود: بیانیه گام دوم انقلاب بیانیه راهبردی مهم و منشوری اساسی در ۴۰ سال آینده است.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کاشان یادآور شد: در تحقق و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری‌ها از جمله خبرگزاری رسا که خبرگزاری حوزوی است و پشتوانه بسیار قوی و غنی در این زمینه دارد می‌توانند نقش آفرین باشد.

به گفته وی علاوه بر خبرگزاری ها، وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم، بهداشت و فرهنگ و ارشاد اسلامی در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب رسالت مهم و بزرگ و سنگینی برعهده دارند.

حجت الاسلام یوسفی همچنین به لزوم قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان یکی از دروس آموزش و پرورش و مراکز آموزش عالی کشور اشاره کرد و گفت: دانش آموزان امروز و مدیران آینده کشور برای اداره کشور براساس بیانیه گام دوم انقلاب باید با بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب ازدوران تحصیل در آموزش و پرورش آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان یک مصوبه در مجلس باید به تصویب برسد و به عنوان قانون به وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم و فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اجرا ابلاغ شود، گفت: تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در گرو اجرای آن در آموزش و پرورش و مراکز آموزش عالی کشور است.

به گفته وی بیانیه گام دوم انقلاب که محور آن فرهنگ و تمدن نوین اسلامی و دورنمایی از ۴۰ سال آینده نظام و کشور است اگر به درستی اجرا شود گام بلندی برای ظهور  در ۴۰ سال دوم انقلاب برداشته شده است.

حجت الاسلام یوسفی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب تنها برای ایران اسلامی نیست بلکه این بیانیه جهانی است و قرار است در ۴۰ سال دوم انقلاب، اسلام و جهان شاهد اتفاق شگرفی که تمدن نوین اسلامی است باشند./۱۳۰۷/پ202/
 
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات