۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۶۸۸۲۱۴
مسئول امور جوانان در بخش زنان مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

جهان اسلام امروز بیش از پیش نیازمند اتحاد اسلامی است

جهان اسلام امروز بیش از پیش نیازمند اتحاد اسلامی است
خانم سائره ابراهیم اتحاد شیعه و اهل سنت را قدرت و رمز پیروزی جهان اسلام و شکست دشمنان دانست و گفت: دشمن با نابودن کردن این اتحاد قصد دارد به اهداف شوم خود در منطقه برسد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، خانم سائره ابراهیم مسئول امور جوانان در بخش زنان مجلس وحدت مسلمین پاکستان در پیام ویدئویی خود، جهان اسلام را به اتحاد و همدلی فراخواند و خطاب به رهبران و سران کشورهای مسلمان، گفت: در ایجاد اتحاد و استحکام و خاموش کردن آتش فتنه مذهبی، به وظایف دینی و ملی خود عمل کنید.

وی با بیان این که اتحاد شیعه و اهل سنت و حتی وهابی های معتدل و غیر تکفیری نیاز مبرم امروز جهان اسلام است، ابراز داشت: دشمن با استفاده از روش های مختلف بویژه از راه فضای مجازی و اینترنت جوانان ما را به بی بند و باری ترغیب می کند تا بتواند از این طریق به اهداف شوم خود برسد.

این عضو فعال بخش زنان مجلس وحدت مسلمین پاکستان با تاکید به این که دشمنان خود را بشناسید، مقصد قیام و شهادت امام مظلوم کربلا حضرت حسین ابن علی علیهما السلام را بفهمید و در آن خصوص به وظایف خود عمل کنید، ادامه داد: جامعه و نسل جوان را بیدار کنید، فضای مجازی بزرگترین و موثرترین اسلحه در دستان ما است که می توانیم با استفاده مثبت و در راه درست از آن، دشمنان را در توطئه های شان ناکام سازیم.

وی افزود: در آگاه و بیدار کردن جوانان باید برنامه ها و نشست ها برگزار شود تا آنان بتوانند از این فضا در راه تبلیغ و حفظ دین اسلام استفاده کنند.

خانم سائره ابراهیم در آخر سخنان خود اتحاد شیعه و اهل سنت را قدرت و رمز پیروزی جهان اسلام و شکست دشمنان دانست و گفت: دشمن با نابودن کردن این اتحاد قصد دارد به اهداف شوم خود در منطقه برسد./988/

ارسال نظرات