۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۶۹۰۰۱۷
حجت الاسلام رضایی:

هدف طلاب از تحصیل در حوزه خدمت به جامعه است

هدف طلاب از تحصیل در حوزه خدمت به جامعه است
لرستان - حجت الاسلام رضایی با تاکید بر اینکه طلاب برای رسیدن به اهداف طلبگی باید تلاش و پشتکار داشته باشند، گفت: هدف طلاب از تحصیل در حوزه خدمت به جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام حسن رضایی، در جمع طلاب جدیدالورود جامعة الزهرا(س) شهرستان کوهدشت با تبریک آغاز سال تحصیلی گفت: جوانانی که مسیر طلبگی را انتخاب کرده اند برای گذر از فراز و نشیب های این راه باید تلاش و پشتکار داشته باشند.

امام جمعه معمولان با تاکید بر اینکه طلبه موفق باید از فرصت ها به خوبی استفاده کند، افزود: لازمه موفقیت در این راه تلاش و همت والا است.

وی ادامه داد: طلاب در کنار تلاش برای کسب علوم دینی از تقوای الهی غافل نشوند و محبت واقعی به اهل بیت(ع) را در وجود خود تقویت کند.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به هدف طلبه از تحصیل در حوزه خدمت به جامعه و هدایت دینی جامعه است، تصریح کرد: برای رسیدن به این هدف طلاب باید در کسب علم و معنویت و ارتقای اخلاق تلاش کنند.

تواضع و فروتنی از ویژگی مهم طلاب است

وی طلاب را الگویی خوب برای دیگران دانست و خاطرنشان کرد: از دیگر ویژگی مهم طلاب تواضع و فروتنی و توکل به خدای متعال است، در راه کسب علم و معنویت باید به خدای متعال توکل و برای رسیدن به هدف طلبگی تلاش شود./۹۴۵۱/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات