۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۶۹۳۸۸۶

شیخ عیسی قاسم شهادت زندانی سیاسی بحرینی را تسلیت گفت

شیخ عیسی قاسم شهادت زندانی سیاسی بحرینی را تسلیت گفت
آیت الله عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین در یک پیام توییتری شهادت علی قمبر زندانی سیاسی بحرینی و از مخالفان رژیم آل خلیفه را تسلیت گفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، عیسی قاسم در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: خداوند این عزیز ملت را مورد رحمت قرار دهد، در راه خداوند، با عمل و مجاهدت زندگی کرد و در راه خدا از این دنیا رفت و اجر و پاداش خود را گرفت.

در ادامه این پیام توییتری آمده است: خداوند به ملت و اُمت او جزای خیر دهد و علی قمبر را با شهدا و صالحین محشور کند.

بر اساس این گزارش، علی قمبر بعد از مدت طولانی تحمل بیماری سرطان که در نتیجه شکنجه وحشیانه و محرومیت از درمان در زندان رژیم آل خلیفه به آن مبتلا شده بود، به شهادت رسید و در زادگاه خود در شهرک النویدرات با حضور هزاران بحرینی تشییع و به خاک سپرده شد.

گزارش حاکیست: حاضران در تشییع جنازه، برغم تدابیر امنیتی رژیم آل خلیفه، با سر دادن شعارهایی، خواستار سرنگونی این رژیم شده و مسئولیت ریختن خون شهیدان را متوجه حمد بن عیسی دیکتاتور بحرین دانستند و بر حرکت در مسیر انقلاب ۱۴ فوریه بحرین تا رسیدن به تعیین سرنوشت تاکید کردند.

همچنین در بخشی از این گزارش آمده است: مشایعت کنندگان پیکر این شهید بحرینی خواستار آزادی تمامی زندانیان انقلابی از زندان رژیم شده و کوتاهی پزشکی و بدرفتاری با زندانیان که موجب شهادت ده‌ها تَن از آنان شده را محکوم کردند./۹۸۸/

ارسال نظرات