۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۶۹۵۳۹۴
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

کریمه اهل‌ بیت با هجرت خود تاریخ ایران را متحول کرد

کریمه اهل‌ بیت با هجرت خود تاریخ ایران را متحول کرد
لرستان - امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه کریمه اهل‌ بیت با هجرت خود تاریخ ایران را متحول کرد، گفت: حضرت معصومه(س) سبب ایجاد یک جریان دینی، سالم و معنویت‌گرا در ایران شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهر امروزدر دیدار خادمان حرم مطهر حضرت معصومه(س)، گفت: هجرت حضرت معصومه(س) به ایران هجرتی است که جامعه اسلامی را تحت‌تأثیر قرار داد.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: در کنار ملجأ شریف آن حضرت حوزه علمیه شکل گرفت و این حوزه عالمانی در فقاهت، کلام، عرفان و معارف اسلامی تربیت می‌کند.

وی عنوان کرد: در سایه حرم حضرت معصومه(س) و از طریق حوزه علمیه، معارف اسلامی به جهان گسترش پیدا می‌کند و این همان تحولی است که برگرفته از وجود حرم حضرت معصومه(س) در قم است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه بیان داشت: حمایت معنوی خادمان حرم کریمه اهل‌ بیت(ع) از کادر درمان و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی در بیمارستان‌های سطح استان ستودنی است.

وی یادآور شد: کار جهادگرانی که در ایام کرونا در ضدعفونی معابر، توزیع مواد ضدعفونی‌ کننده و تدفین متوفیان کرونایی فعالیت داشتند، قابل تقدیر است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان داشت: مجاهدت بانوان کادر درمان در ایام کرونا یادآور حضور بانوان در جبهه و پشت جبهه در دوران دفاع مقدس است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات