۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۶۹۵۶۵۳
خالد مشعل:

حمایت از اشغالگران خیانت به ملت فلسطین/ بازگشت به مذاکره دویدن به سوی سراب

حمایت از اشغالگران خیانت به ملت فلسطین/ بازگشت به مذاکره دویدن به سوی سراب
خالد مشعل رئیس جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج از فلسطین در سخنانی گفت: عادی سازان روابط در جهان عرب هیچ دستاوردی را از رهگذر سازش با رژیم صهیونیستی محقق نکردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «خالد مشعل» رئیس جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج از فلسطین در سخنانی گفت: توافقنامه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی با موضع یکپارچه عربی در قبال مسئله فلسطین تناقض دارد. هرگونه عادی‌سازی روابط و صلح با دشمن صهیونیستی تحت هر بهانه‌ای اشتباهی بزرگ و خنجری از پشت به ملت فلسطین است.

بر اساس این گزارش، وی افزود: کشورهای عادی‌کننده روابط با رژیم صهیونیستی که وارد مسیر سازش با این رژیم شده‌اند، هیچ دستاوردی از این توافقنامه‌ها کسب نکردند، بلکه برعکس طرف صهیونیستی بر خلاف این توافقات گام برداشته است.

مشعل افزود: ما به ملت‌های منطقه و جهان به ویژه ملت‌های اسلامی و عربی با توجه به جایگاه والای قدس و فلسطین در قلب‌های آنان، اطمینان داریم. بازگشت به میز مذاکرات با دشمن برای بازپس‌گیری حقوق ملت فلسطین بیشتر شبیه دنبال سراب رفتن است.

این مقام فلسطینی گفت: اجلاس‌های صلح نتیجه‌ای جز شکست نداشته است و تشکیلات خودگردان از آن دستاوردی کسب نکرده است. عموم فلسطینیان را به وحدت و یکپارچگی برای مقابله با اشغالگران صهیونیست جهت بیرون راندن آنان از این سرزمین دعوت می‌کنیم.

رئیس حماس در خارج از فلسطین تصریح کرد: تمامی ابزارها و راهکارها برای ملت فلسطین جهت بازپس‌گیری حقوق سلب شده خود از جمله مقاومت مردمی و مقاومت مسلحانه مشروع است.

وی افزود: حمایت از اشغالگران علیه ملت فلسطین، خیانت به فلسطین و امت است. ملت فلسطین صد سال است که مقاومت می‌کند و در نهایت پیروز خواهد شد./۹۸۸/

منبع: فلسطین الیوم

ارسال نظرات