۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۶۹۵۷۸۳
در نشست اضطراری در غزه اعلام شد؛

هشدار گروه های فلسطینی درباره پیامدهای تصمیم لندن علیه حماس

هشدار گروه های فلسطینی درباره پیامدهای تصمیم لندن علیه حماس
کمیته پیگیری گروه‌های ملی و اسلامی فلسطین نسبت به پیامدهای تصمیم لندن در معرفی جنبش حماس به عنوان سازمانی تروریستی هشدار داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، کمیته پیگیری گروه‌های ملی و اسلامی فلسطین نسبت به پیامدهای تصمیم لندن در معرفی جنبش حماس به عنوان سازمانی تروریستی هشدار داد و آن را «حمله و دشمنی مستقیم با مردم فلسطین و نادیده‌انگاری حق مشروع آنها در مبارزه برای آزادی از چنگال اشغالگری» دانست.

این کمیته در نشست اضطراری خود که در نوار غزه برگزار شد، این تصمیم را در امتداد با سیاست استعماری بریتانیا قلمداد کرد که بار دیگر خود را در موضع هم‌ذات‌پنداری با رژیمی اشغالگر، فاشیست و نژادپرست قرار داده است.

کمیته پیگیری گروه‌های ملی و اسلامی فلسطین از پارلمان انگلیس خواست تا با این تصمیم مخالفت کرده و آن را ملغی کند.

کمیته یاد شده تاکید کرد: مردم فلسطین با همه گروه‌ها، نهادها و طیف‌هایش در مخالفت و محکوم کردن این تصمیم دولت بریتانیا در قبال حماس متحد و یکپارچه است و ما این تصمیم را مقدمه و چراخ سبزی به رژیم صهیونیستی برای تداوم حملات و جنایت‌هایش در حق مردم فلسطین می‌دانیم و دولت انگلیس نیز در قبال این حملات مسئول است.

این کمیته در پایان اعلام کرد: حماس جزئی اصیل از بافت فلسطین و گروهی مهم در روند آزادسازی مردم فلسطین است و ملت ما اجازه نخواهد داد تا هیچ گروهی به نهادها و گروه‌های ملی‌اش لطمه وارد کنند و با وحدت و انسجام در زمینه‌های مختلف این تصمیم و تبعات آن را ناکام خواهد گذاشت./۹۸۸/

مننع:العربی الجدید

ارسال نظرات