۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۶۹۶۶۷۸

انتقاد نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی از توقف پروژه بیمارستان آشخانه

انتقاد نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی از توقف پروژه بیمارستان آشخانه
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام والمسلمین نوری از توقف هفت‌ماهه پروژه ارتقای بیمارستان پورسینا آشخانه به 64 تختخوابی انتقاد کرد و خواستار آغاز مجدد عملیات اجرایی این پروژه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در بازدید از بیمارستان 32 تختخوابی پورسینای آشخانه، مرکز شهرستان مانه و سملقان، ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌های کادر درمان به‌ویژه در دوره شیوع ویروس کرونا، از مساعدت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در اهدای دستگاه اکسیژن ساز به بیمارستان پورسینا تجلیل کرد.

وی در ادامه با انتقاد از توقف پروژه ارتقای این مرکز درمانی به بیمارستان 64 تختخوابی، اظهار کرد: ارتقای بیمارستان پورسینای آشخانه از نیازهای ضروری شهرستان مانه و سملقان است؛ اما علی‌رغم اینکه گودبرداری و پی‌ریزی پروژه انجام شده، به دلیل برخی اشکالات فنی اجرای پروژه متوقف شده و مسکوت مانده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری افزود: اگر پروژه مشکل فنی دارد متولیان امر باید هر چه سریع‌تر آن را رفع کرده و پیگیر ادامه پروژه باشد نه اینکه عملیات اجرایی بیش از هفت ماه متوقف بماند.

وی با اشاره به اینکه اگر خواب پروژه تداوم یابد مردم بیش از این متضرر می‌شوند، تصریح کرد: باید مسئولان مربوطه پیگیر آغاز به کار مجدد پروژه باشند و اجازه ندهند تعطیلی آن بیش از این ادامه داشته باشد.

گفتنی است، طرح ارتقای بیمارستان 32 تختخوابی پورسینای آشخانه به 64 تختخوابی از مصوبات سفر ریاست جمهوری دوازدهم است که اردیبهشت‌ماه سال 99 با تخصیص بودجه‌ای بالغ بر 200 میلیارد ریال در مساحت سه هزار و 412 مترمربع کلنگ زنی شد و قرار بود 15 ماهه به اتمام برسد؛ اما متأسفانه پس از پیشرفتی اندک، متوقف شده است./9314/پ210/

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
با توجه به مشکلات کمبود نهاده های دامی که گریبانگیر دامداران شده است، 470 هزار تن از نهاده های دامی در بندر امیرآباد مازندران دپو شده و در حال فاسدن شدن است، واقعا مشکل کار کجاست؟
0
0