۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۶۹۹۴۶۱
همزمان با سالروز کشف حجاب رضاخانی؛

ستاد امر به معروف و نهی از منکر راوند کاشان افتتاح شد

ستاد امر به معروف و نهی از منکر راوند کاشان افتتاح شد
اصفهان - مرکز ستاد امر به معروف و نهی از منکر منطقه راوند از توابع شهرستان کاشان همزمان هفدهم دی ماه سالروز کشف حجاب رضاخانی با حضور امام جمعه راوند کاشان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، مرکز ستاد امر به معروف و نهی از منکر منطقه راوند از توابع شهرستان کاشان همزمان هفدهم دی ماه سالروز کشف حجاب رضاخانی با حضور امام جمعه راوند کاشان افتتاح شد.

روح الله صنعتکار پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه این ستاد، گفت: مسؤولیت این ستاد خطیر است و اجرای این فریضه نیاز به تدبیر و برنامه دارد.

وی به تلاش دشمنان در حیازدایی قبل و بعد از انقلاب و امروز با استفاده از رسانه‌ها به ویژه فضای مجازی اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر، ستاد احیاء امر به معروف کاشان فعالیت‌های در خور توجه و شایان توجهی انجام داده است.

صنعتکار با اشاره به اینکه هدف انبیاء و اولیا الهی و اهل بیت(ع) به ویژه قیام امام حسین(ع) به خاطر امر به معروف و نهی از منکر بود، افزود: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه زنده شود، نماز و قرآن و مهدویت و مسائل اسلامی نیز زنده می‌شوند.

به گفته وی مهمترین فریضه الهی احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر است و یکی از نشانه‌های اهل ایمان و تقوا، احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

صنعتکار با تقدیر از حجت الاسلام اصل حسینی امام جمعه راوند، حوزه مقاومت بسیج و مردم منطقه راوند برای راه اندازی این مرکز، افزود: افتتاح ستاد امر به معروف و نهی از منکر راوند طلیعه فعالیت‌های منسجم برای خدمت به انقلاب و مردم مومن و انقلابی است.

معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشان ازجوانان و مردم منطقه راوند کاشان خواست برای پیشگیری ازمنکرات و هدایت به معروفات فعالیت‌های فرهنگی را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

وی با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که تذکر لسانی با رعایت موازین انجام دهند و آن را جدی بگیرند تا تأثیرگذار باشد، یادآور شد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر منطقه راوند کاشان جنب بانک کشاورزی در روز‌های فرد بعد از نماز مغرب و عشا حضوری پذیرای مردم منطقه راوند خواهد بود./۱۳۰۷/پ210/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات