۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۷۰۲۴۷۲

انتصاب مدیران گروه‌های پژوهشی پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعه‌الزهرا

انتصاب مدیران گروه‌های پژوهشی پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعه‌الزهرا
مدیران گروه‌های پژوهشی پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعه‌الزهرا(س) از سوی حجت‌الاسلام ابوالقاسم زاده منصوب شدند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، جلسه مشترک مدیران گروه‌های آموزشی و پژوهشی با حضور سرکار خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در سالن جلسات مدیریت تشکیل شد.

در این جلسه، حجت الاسلام ابوالقاسم زاده رئیس پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها طی احکام جداگانه ای ۱۰ نفر از اساتید و فضلای حوزه را به عنوان «مدیر گروه پژوهشی» ذیل سه پژوهشکده فلسفه و کلام، فقه و مبانی حقوق؛ و علوم و معارف اسلامی به مدت یک سال منصوب کرد.

حجت‌الاسلام محمدحسین فلاح زاده طی حکمی به عنوان «مدیر گروه موضوع شناسی فقه با محوریت زنان» منصوب شود، همچنین حکم انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین حسین بستان به عنوان «مدیر گروه فقه زن و خانواده» ابلاغ شد.

با صدور احکامی جداگانه، سرکار خانم مریم برقعی به عنوان «مدیر گروه فقه و حقوق» و سرکار خانم ناهید طیبی نیز به عنوان «مدیر دانشنامه زن مسلمان» معرفی شدند.

حجت‌الاسلام ابوالقاسم زاده همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین حسینعلی رحمتی را به عنوان «مدیر گروه اخلاق و تربیت اسلامی» و سرکار خانم دکتر منصوره زارعان را به سمت «مدیر گروه مطلاعات زنان» منصوب کرد.

حکم انتصاب سرکار خانم فرزانه حکیم زاده به عنوان «مدیر گروه تاریخ اسلام» و سرکار خانم دکتر طاهره ماهروزاده به عنوان «مدیر گروه قرآن و حدیث» اعطا شد.

همچنین حجت الاسلام عبدالله محمدی به سمت «مدیر گروه فلسفه اسلامی» و حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفری هرندی به عنوان «مدیر گروه کلام اسلامی و امامت» منصوب شدند.

در این احکام به ضرورت برنامه‌ریزی، نیازسنجی و هدایت طلاب و پژوهشگران در جهت بهینه‌سازی دستاوردهای پژوهشی و سرمایه‌های انسانی، برنامه‌ریزی‌های کلان علمیاتی در راستای افزایش کیفیت فعالیت‌های پژوهشی در سطوح عالی اشاره شده است.

در پایان با اهدای لوح یادبود از زحمات دو نفر از مدیران سابق گروه‌های پژوهشی جناب آقای دکتر حسین کارآمد، مدیر گروه اخلاق و تربیت اسلامی و سرکار خانم سمیه حاج اسماعیلی، مدیر گروه مطلاعات زنان تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات