۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷
کد خبر: ۷۰۳۷۵۹
امام جمعه بروجرد:

ذهن دانش آموزان را با اندیشه‌های اسلامی پرورش دهیم

ذهن دانش آموزان را با اندیشه‌های اسلامی پرورش دهیم
لرستان- حجت الاسلام حسینی از دانش آموزان به عنوان سرمایه های انقلاب یاد کرد و گفت: باید ذهن دانش آموزان را با اندیشه‌های اسلامی پرورش دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سید علی حسینی، ظهر امروز در جمع فرهنگیان که به مناسبت هفته امورتربیتی و تربیت اسلامی برگزار شد، گفت: این هفته که با نام امور تربیتی و تربیت اسلامی نامگذاری شده و نمادی برای آغاز حرکت عظیم تربیتی در آموزش و پرورش است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به نقش تربیتی آموزش و پرورش افزود: در کنار مسائل تحصیلی به امور تربیتی نسل نو نیز باید توجه شود.

وی از دانش آموزان به عنوان سرمایه های اصلی انقلاب یاد کرد و گفت: توجه به تربیت دینی دانش آموزان برای نقش آفرینی در ادامه راه انقلاب ضروری است.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: امور تربیتی شجره طیبه ای است که با دستان پاک شهیدان رجایی و باهنر در گستره ایران اسلامی برای همیشه یادگار و ماندگار باقی ماند.

وی با بیان اینکه ضمیر دانش آموزان مانند زمینی خالی است که هرچه در آن کاشته شد برداشت می شود، گفت: باید ذهن دانش آموز را با اندیشه‌های اسلامی پرورش دهیم.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: دانش آموزان امانتی در دست ما هستند و مربیان خود، می بایست به آنچه که به دانش آموزان می گویند عمل نمایند، زیرا دیگران به عمل ما نگاه می کنند./9451/پ210/

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات