۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۷۰۵۸۵۸
حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری در گفت‌وگو با رسا:

مردم آرمان‌های انقلاب را باور دارند/ اقدامات مذبوحانه ایادی دشمن محکوم به شکست است

مردم آرمان‌های انقلاب را باور دارند/ اقدامات مذبوحانه ایادی دشمن محکوم به شکست است
نماینده خبرگان با بیان اینکه مردم تا پای جان حافظ آرمان‌های نظام هستند گفت: اقدامات مذبوحانه ایادی بیگانگان راه به جایی نخواهد برد و محکوم به شکست است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد مجتهد شبستری نماینده مردم مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن گرامیداشت یوم الله 12 فروردین، به بررسی دستاوردهای استقرار جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: اکثریت مردم ایران مسلمان و اهل ایمان هستند و در فرض مخیر بودن میان انتخاب نظام جمهوری اسلامی و غیر آن، قطعا حکومت اسلامی را انتخاب می کنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: علما و بزرگان دین در 12 فروردین 1358 مردم را به رأی دادن به نظام جمهوری اسلامی دعوت و تشویق کردند و ملت ایران نیز با اراده و اختیار خود به شیوه حکومت داری اسلامی آری گفتند.

وی با بیان اینکه مردم در طول چهل و سه انقلاب با حضور پرشور در صحنه های مختلف پشتیبان نظام اسلامی بودند، گفت: ملت شریف ایران ثابت کردند که این رای به جمهوری اسلامی صوری و ظاهری نبوده بلکه مردم از عمق جان باور به آرمان های انقلاب اسلامی دارند و تا پای جان بر سر اهداف نظام ایستادگی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری اظهار کرد: مشکلات اقتصادی، تحریم‌ها و تهدیدهای ظالمانه استکبار جهانی نتوانسته حمایت قاطع مردم از نظام اسلامی ایران را دچار ضعف و تزلزل کند، از این رو ملت ایران بر عهدی در 12 فروردین 1358 بستند همچنان استوار و پایبند هستند.

وی د ادامه با محکومیت اهانت به تمثال امام خمینی(ره) تصریح کرد: در آستانه سالروز استقرار جمهوری اسلامی چند نفر مزدور داخلی اهانت به تمثال امام راحل در شهر قم داشتند، اما مردم ولایتمدار قم همان شب پاسخ این اقدام را دادند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: این اقدام مذبوحانه و انتشار آن در شبکه های معاند نشان دهنده این امر است که مزدوران داخلی با هماهنگی اربابان خارجی خود این اقدام اهانت آمیز را انجام دادند تا اینکه به سرعت این حرکت را بازتاب خبری بدهند.

حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری ابراز داشت: هر زمانی که حرکت های ضد انقلابی در کشور روی بدهد که بتوان از آن بهره برداری و سوء استفاده سیاسی کرد، مشاهده می کنیم که این اقدامات در شبکه های معاند انتشار پیدا می کند، اما گردهمایی ها و تجمعاتی که در حمایت از نظام اسلامی برگزار می شود در این گونه شبکه ها انعکاس خبری داده نمی شود.

وی با بیان اینکه دشمنان با جنگ رسانه‌ای در پی ناامید کردن مردم به نظام اسلامی ایران هستند، گفت: استکبار جهانی حرکت های ضد انقلابی چند نفر از اوباش و ایادی بیگانگان را با بزرگنمایی و دروغ پردازی به سرعت انعکاس خبری می دهد، اما این اقدامات مذبوحانه راه به جایی نخواهد برد و محکوم به شکست خواهد بود.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
سید رفیع چگینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۴
منافقان برای خدشه وارد کردن به چهره مقدس امام راحل این اقدامات موهن را انجام می دهند.
نشانه عجز و زبونی انان است.
0
2