۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۷۰۷۳۳۹
حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم تشریح کرد؛

وظایف مسؤولان در عرصه ارتباطات و ساماندهی فضای مجازی

وظایف مسؤولان در عرصه ارتباطات و ساماندهی فضای مجازی
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: بی تردید امروز سردمداران فرهنگ منحط غربی از مصادیق بارز شیطان هستند و اینکه امام راحل فرمودند آمریکا شیطان اکبر است از همین جهت بود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی نماینده مجلس خبرگان رهبری امروز در ادامه سلسله جلسات تفسیر پیش از ترتیل خوانی حرم بانوی کرامت گفت: خداوند در قرآن وعده پیروزی به مومنان داده البته به شرطی که مومنان برعهد خود پایبند باشند.

وی با اشاره به پایبندی به عهد و پیمان الهی ابراز کرد: جامعه ایمانی اگر به عهد و پیمانی که با خدا بسته است وفادار بماند، قدرتمند و پیروز می شود، اما اگر عهد خود را با خداوند زیرپا بگذارد ضعیف می شود.

استاد حوزه علمیه امتی که برسرعهد خودش با خدا و اولیاء الهی نباشد را مورد غضب الهی دانست و عنوان کرد: در آیات پایانی سوره طه دوباره به همین مضمون تکرار شده است که اگر برسر عهد خود با خدا و اولیاء الهی نباشید مورد غضب الهی قرار خواهید گرفت.

نماینده مجلس خبرگان رهبری افزود: جامعه ای که یاد خدا را ترک کند زندگی سخت و گرفتاری های فراوانی خواهد داشت و فردای قیامت کور محشور می شود؛ نسیان و فراموشی آیات و پیمان الهی از عوامل گرفتار شدن به زندگی سخت در دنیا است.

وی با اشاره به وعده خدا به وفادارن به عهد الهی خاطرنشان کرد: وفای به عهد و پیمان الهی آنقدر مهم است که خداوند 124 هزار پیامبر فرستاد تا مردم را به یاد عهد و پیمانی که با خدا بسته اند بیندازد؛ پیمان تعهد فطری اجتناب از شیطان و تنها بنده خدا بودن است.

استاد حوزه علمیه با بیان مصادیق شیطان گفت: شیطان می تواند جن یا انس باشد، بی تردید امروز سردمداران فرهنگ منحط غربی از مصادیق بارز شیطان هستند، اینکه امام راحل فرمودند آمریکا شیطان اکبر است از همین جهت بود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: کسانی که به شبکه های فاسد ماهواره ای گوش می سپارند و کسانی که در شبکه های اجتماعی فاسدی عضو می شوند که فرهنگ منحط غرب و سبک زندگی غربی را ترویج می دهند براساس مضامین دینی ما بنده شیطان هستند.

وی با تاکید بر وظایف مسؤولان نظام اسلامی در خصوص جریان ارتباطات بیان کرد: رساندن پیام جبهه حق به همه مردم جهان از یک سو و جلوگیری از دسترسی شیاطین به جوانان و نوجوانان کشور از سوی دیگر که با هدف فریب دادن آن ها اتفاق می افتد، همه از وظایف مسؤولان کشور در عرصه ارتباطات است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم با اشاره به نصایح و دستورات رهبری مبنی بر راه اندازی شبکه ملی و ساماندهی فضای مجازی تصریح کرد: فضای مجازی عامل عهد شکنی برخی از جوانان می شود و این موجب تضعیف امت اسلام خواهد شد.

ارسال نظرات