۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۷۰۹۸۹۳

پیام هنیه به سران منطقه و هشدار درباره سیاست ترور صهیونیست‌ها

پیام هنیه به سران منطقه و هشدار درباره سیاست ترور صهیونیست‌ها
هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در پیام‌‌هایی به سران منطقه درباره ازسرگیری سیاست ترور توسط رژیم صهیونیستی هشدار داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس به رژیم صهیونیستی درباره ازسرگیری سیاست ترور علیه سران مقاومت فلسطین و پیامدهای این اقدام هشدار داد.

بر اساس گزارش «شهاب»، «طاهر النونو» مشاور رسانه‌ای هنیه در همین خصوص گفت، هنیه پیام‌های واضحی برای بسیاری از سران و کشورهای منطقه فرستاده و در این باره هشدار داده است.

هنیه در این پیام‌ها نوشته است: با ما اظهارات رژیم اشغالگر و تشدید لحن آن درباره ترور سران حماس و در رأس آن «یحیی السنوار»، «صالح العاروری»، «محمد ضیف»، «زاهر جبارین» و غیره را دنبال کنید.

بر اساس این گزارش، رئیس دفتر سیاسی حماس در ادامه درباره واکنش‌های گسترده به این اقدام و نیز احتمال وقوع درگیری فراگیر هشدار داده و گفته که دشمن صهیونیستی بهایی غیر قابل پیش‌بینی پرداخت خواهد کرد.

النونو افزود، هنیه از کشورهای مذکور خواسته که این پیام را به گوش دشمن صهیونیستی برسانند و به سران آن درباره عواقب اجرایی کردن اینگونه تهدیدها هشدار دهند.

مشاور رئیس دفتر سیاسی حماس در پایان گفت، هنیه مسؤولان دفتر روابط عربی-اسلامی و روابط بین‌الملل حماس را مأمور رساندن این پیام به کشورهای عربی و اسلامی و جامعه بین‌الملل کرده است./۹۸۸/

ارسال نظرات