۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۷۱۱۹۰۱
مدیر حوزه های علمیه خواهران:

خبرگزاری رسا، رسانه ای مورد اعتماد است/ انقلاب اسلامی به بانوان هویت بخشید

خبرگزاری رسا، رسانه ای مورد اعتماد است/ انقلاب اسلامی به بانوان هویت بخشید
حجت الاسلام والمسلمین فاضل گفت: واقعیت این است که امروز دنیا با قدرت رسانه ای خود در حال مدیریت افکار عمومی و جامعه است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل مدیر حوزه های علمیه خواهران در دیدار مدیرعامل و جمعی از مسئولان خبرگزاری رسا که پیش از ظهر امروز در مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران برگزار شد، با اشاره به نقش آفرینی روحانیت در ادوار گذشته اظهار داشت: روحانیت بعد از مشروطیت تا به امروز مشق سیاسی خوبی را نوشته است که آثار فاخری مثل «تنبیه الامة» مرحوم آیت الله میرزا محمد حسینی نائینی و دیدگاه سیاسی امام خمینی رحمة الله علیه در ولایت فقیه در مسئله سیاست و اسلام سیاسی تجربه خوبی است و برای دنیا قابل شنیدن است.

وی با تاکید بر لزوم فعالیت رسانه ها بویژه رسانه های حوزوی در مسائل اجتماعی افزود: واقعیت این است که امروز دنیا با قدرت رسانه ای خود در حال مدیریت افکار عمومی و جامعه است و امروز باسواد بودن به معنای این است که کسی بتواند تغییراتی را رقم بزند.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل خبرگزاری رسا را رسانه ای مورد اعتماد دانست و ضمن اشاره به سابقه فعالیت های این رسانه گفت: بحمدالله خبرگزاری رسا مورد اعتماد افراد قرار گرفته است.

مدیر حوزه های علمیه خواهران با اشاره به لزوم انعکاس صحیح اخبار در رسانه ها اظهار داشت: این امر رسالت رسانه‌ها را بسیار سنگین کرده است تا اخبار را به گونه‌ای انعکاس دهند که در راستای درست گویی، واقع گویی و معطوف به هدف بودن باشند.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل با اشاره به نگاه ویژه اسلام و انقلاب اسلامی به مقام و جایگاه زنان خاطر نشان کرد: هویت بخشی به خواهران که از سوی معماران این انقلاب اتفاق افتاده است امری مهم و قابل توجه است و نشان از توجه ویژه امامین انقلاب به مقام زنان دارد.

وی با اشاره به اهمیت رسانه و اطلاع رسانی به عموم ابراز داشت: مجموعه روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران بنای بر همکاری دارد تا بتوانیم از ظرفیت خود در مجموعه خبرگزاری رسا برای ارتقاء و تقویت مبانی دینی نظام اسلامی و تحقق شعارهای انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

سعید چراغی

ارسال نظرات