۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۷۱۴۴۷۹
رئیس سازمان علمی فرهنگی آستان قدس رضوی مطرح کرد؛

تلاش دانشگاه رضویدر زمینه پاسخگویی به نیازهای آستان قدس

تلاش دانشگاه رضویدر زمینه پاسخگویی به نیازهای آستان قدس
خراسان رضوی - طالبی با اشاره به تاکید تولیت آستان قدس رضوی در نمونه بودن موسسات و مراکز این آستان مقدس، از تلاش دانشگاه رضوی، در زمینه پاسخگویی به نیازهای آستان سخن گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، دکتر عبدالحمید طالبی، رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: مرحوم آیت‌الله واعظ طبسی و آیت‌الله امامی کاشانی در راه‌اندازی ۳ دانشگاه علوم اسلامی رضوی، شهید مطهری و امام صادق(ع) برای کادرسازی برای نظام و تربیت نیروی متعهد و متخصص تلاش بسیار کردند.

وی افزود: تمامی این دانشگاه‌ها در جهت تامین نیازهای نظام و جامعه اسلامی فعالیت و تلاش داشتند در این بین دانشگاه علوم اسلامی رضوی هم رشته‌های جدید و بین‌رشته‌ای را در این مسیر ایجاد کرده و در این زمینه به تربیت نیرو و تامین نیازهای نظام و به ویژه آستان قدس رضوی پرداخته است.

رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی با ذکر این نکته که تمامی موسسات آستان مقدس رضوی بویژه محیط ‌های آموزشی، علمی و پژوهشی طبق تاکید تولیت باید به تمام معنا نمونه باشد، گفت: دانشگاه‌های علوم اسلامی رضوی، امام رضا(ع) و بنیاد پژوهش‌های اسلامی فعالیت بسیاری داشتند و تلاش کردند تا تمامی نیازهای آستان قدس را پاسخ دهند.

وی افزود: دانشگاه رضوی لزوم به فعالیت در زمینه تربیت نیروی خانم را با تاسیس پردیس بانوان نشان داده که در این زمینه پردیس بانوان همچون مکان‌های آموزشی آقایان فعال بوده و بیشتر رشته‌های ارشد را دارد و این حوزه خواهران نیر در آینده نزدیک در حوزه بین‌الملل هم ورود می کند./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات