۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۸
کد خبر: ۷۱۵۰۶۲

مکتب امام نرم افزار تحول آفرین گام دوم انقلاب است

مکتب امام نرم افزار تحول آفرین گام دوم انقلاب است
رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: سفر بایدن به منطقه با هدف دادن تنفس مصنوعی به جریان غربگرا و احیا رژیم صهیونیستی انجام شده است

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از دانشجو، کفعمی، رئیس سازمان بسیج دانشجویی در مراسم افتتاحیه دوره معرفتی تشکیلاتی اسلام ناب که در اردوگاه سیدالشهداء آبعلی برگزار شد، گفت: رهبر معظم انقلاب در آخرین دیداری که با فعالان دانشجویی برگزار شد فرمودند دشمن در جهت هویت زدایی و آرمان زدایی در سنگر دانشگاه تلاش می‌کند. همچنین ایشان از علم و فکر به عنوان دو نیازمندی دانشگاه انقلاب اسلامی نام بردند و از علامه مصباح به عنوان استاد فکر یاد کردند. مضاف بر این به تبیین نظم نوین جهانی پرداختند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در آن دیدار فرمودند که اگر قرار باشد یک نظم نوین جهانی شکل بگیرد دانشگاه مرکز این تحولات است، افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود در مرقد مطهر امام خمینی نیز گفتند که مکتب امام نرم افزار تحول آفرین گام دوم انقلاب است گام دومی که خطاب به همه ما به عنوان افسران جنگ نرم و افسران پیشرفت کشور صادر شد و مطالبات و مسیر انقلاب اسلامی در چله دوم انقلاب را ترسیم کرد.

کفعمی با اشاره به اینکه امام خمینی با صدور فرمان تشکیل بسیج دانشجویی و طلبه یک بار دیگر به جهانیان اعلام کردند که تنها با این دو تشکل می‌توان برخی اقدامات را عملی کرد، افزود: امیدوارم که در گام دوم انقلاب بتوانیم زمانه خود را بشناسیم و درست عمل کنیم.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در آخرین دیدار اختصاصی با مجموعه بسیج دانشجویی که در سال ۸۶ برگزار شد، پس از ترسیم جبهه حق و باطل خطاب به ما و همه تشکل‌های انقلابی گفتند در جنگ حق و باطل یک جبهه فرماندهی وجود دارد و شما باید جایگاه خود را در این جبهه فرماندهی پیدا کنید و ببینید که چه نقشی را در گستره انقلاب اسلامی می‌توانید انجام دهید.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: هدف از برگزاری دوره اسلام ناب این است که ما بتوانیم ضمن تقویت مبانی معرفتی دانشجویان نحوه فعالیت‌های تشکیلاتی را به آن‌ها آموزش دهیم و مطمئن باشید دانشگاه‌ها از مهر ماه آبستن حوادث مختلفی خواهند بود و تنها راهی که بتوانیم فضای انقلابی را در دانشگاه حاکم کنیم میدان داری و به میدان آمدن دانشجویان بسیجی است. امیدواریم در این دوره با همت و مجاهدت دانشجویان بسیجی بتوانیم سنگر دانشگاه را بهتر از گذشته فتح کنیم.

کفعمی با تاکید بر اینکه سنگر دانشگاه به عنوان قوه عاقله کشور باید در اختیار جوانان مومن و انقلابی باشد و ما باید بتوانیم انتظارات امامین انقلاب را در صحن دانشگاه استخراج و به تحقق جامعه و دولت اسلامی کمک کنیم، افزود: مکتب امام به عنوان نرم افزار تحول آفرین در گام دوم انقلاب می‌تواند سرعت تحول آفرینی و رشد را در کشور بیشتر کند.

وی به سفر رئیس جمهور آمریکا به منطقه خاورمیانه اشاره کرد و گفت: دشمن پس از استیصال در تسلط بر منطقه با اجرای پیمان ابراهیم در پی این است که یک تنفس مصنوعی به جریان غرب گرا در منطقه بدهد و از طرفی هم بتواند اسرائیل را که رو به زوال است احیاء کند. با این اوصاف امیدوارم که ما بتوانیم اقدامی را انجام بدهیم که مانند اقدامات گذشته جنبش دانشجویی مورد تایید رهبر انقلاب قرار بگیرد و بتوانیم یک نقش آفرینی دقیق که امروز جریان جهان اسلام به آن نیاز دارد به عنوان موذن جامعه انجام دهیم.

کفعمی بیان کرد: در پشت پرده سفر رئیس جمهور آمریکا به منطقه قرار است اتفاقاتی بیفتد که ما امیدواریم با هوشیاری جوانان کشورمان و کشور‌های اسلامی این نقشه‌ها نقش بر آب شوند.

ارسال نظرات