۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۹
کد خبر: ۷۱۵۱۳۵
به مناسبت عید غدیر صورت گرفت؛

طبخ و توزیع ۹۸ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم توسط ۵۷ قرارگاه جهادی در کاشان

طبخ و توزیع ۹۸ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم توسط ۵۷ قرارگاه جهادی در کاشان
اصفهان – سرهنگ اکبری از طبخ و توزیع ۹۸ هزار و ۵۰۰ طعام ویژه عید غدیر از سوی ۵۷ قرارگاه جهادی و خدمات اجتماعی کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرهنگ کریم اکبری دوشنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک عید غدیر، گفت: به طور میانگین برای هر پرس اطعام غدیر ۴۰ هزار تومان هزینه شده است.

وی افزود: در مجموع ۳ میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان برای اطعام غدیر در شهرستان کاشان توسط خیران، هیئات مذهبی، نهادها، مؤسسات و مردم کاشان هزینه شده است.

به گفته وی ۵۷ قرارگاه جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان کاشان اطعام غدیر را با مشارکت بخش‌های مختلف و با همت خیران کاشانی انجام دادند.

سرهنگ اکبری یادآور شد: قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان کاشان که همواره در طول این مدت در بخش‌های مختلف مشارکت داشته اند در حرکتی خودجوش اقدام به طبخ و توزیع اطعام غدیر در شهر‌ها و روستا‌های شهرستان کاشان کردند.

وی با اشاره به شعار مرتبط با اطعام غدیر در سال ۱۴۰۱ افزود: اطعام غدیر امسال با شعار «اطعام غدیر اطعام همسایه» توسط ۵۷ قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان کاشان انجام شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان با اشاره به مشارکت عموم مردم کاشان به ویژه خیران در تهیه و توزیع اطعام غدیرتوسط قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی این شهرستان گفت: مساجد، پایگاه‌های بسیج، هیئات مذهبی و کانون‌های فرهنگی در طبخ و توزیع اطعام غدیر مشارکت همه جانبه داشتند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات