۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۲
کد خبر: ۷۱۵۴۷۳

پیام تقدیر آیت‌الله اعرافی از طلاب جهادگر هرمزگان

پیام تقدیر آیت‌الله اعرافی از طلاب جهادگر هرمزگان
مدیر حوزه های علمیه در پیامی به طلاب و اساتید جهادگر هرمزگان که در پی وقوع زلزله به خدمات رسانی پرداختند، تجلیل کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه در پیامی به طلاب و اساتید جهادگر استان هرمزگان که در پی وقوع زلزله در برخی روستاهای بندر لنگه به خدمات رسانی به زلزله زدگان پرداختند، تجلیل کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم و هو خیر ناصر و معین

سلام علیکم

با احترام و عرض تبریک اعیاد مبارک ذی الحجه الحرام، آنچنانی که حادثه دلخراش زلزله شهرستان بندرلنگه و اندوه از دست دادن و مجروح شدن تعدادی از هموطنان، موجب رقم خوردن تأسف و تألم قلبی شده، خروش و شکوه جهادگران حوزوی برای امدادرسانی در گرمای طاقت فرسای این ایام خطه هرمزگان، مایه مباهات و افتخار بود.

بر خود لازم می دانم از هدایت ها و ارشادات آیت الله رکنی دامت برکاته در جهت تربیت طلاب فاضل و مردمی شهرستان بندر لنگه و تشریک مساعی یکایک طلاب، فضلا و اساتید ارجمند حوزه های علمیه هرمزگان، خصوصا جهادگران مدرسه علمیه آل البیت علیهم السلام به واسطه حضور به موقع و ارزشمند در کنار برادران و خواهران اهل سنت روستاهای بندرلنگه و نقش آفرینی در جهاد خدمت رسانی و رسیدگی به آسیب دیدگان زلزله، صمیمانه تقدیر و تشکر کرده و توفیقات روزافزون همه این عزیزان را از خداوند متعال مسئلت نمایم.

بی شک این حضور مخلصانه و ایثار گرانه در کنار مردم و مسئولین حاضر در صحنه خدمت، نشان بارز حوزه انقلابی و اجتماعی بوده و استمرار سیره و سبک زندگی سلف صالح و حکایت گر وحدت بین مذاهب در میدان عمل بوده است. ان شاالله به فضل الهی استمرار این خدمات، علاوه بر تعالی روزافزون آرمان های انقلاب اسلامی، موجب نومیدی دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی عزیز نیز خواهد شد.

از خداوند متعال رفع مشکلات و گرفتاری های ملت شریف ایران و آسیب دیدگان عزیز را خواهانم.

ارسال نظرات