۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۷۱۵۷۰۵
معاون پژوهش حوزه علمیه اصفهان مطرح کرد؛

نمایشگاه روایت تبلیغ؛ نشانگر توجه حوزه به نیازهای تبلیغی و فرهنگی مردم

نمایشگاه روایت تبلیغ؛ نشانگر توجه حوزه به نیازهای تبلیغی و فرهنگی مردم
اصفهان ـ حجت الاسلام جلالی گفت: فعالیت مجموعه‌های نوآور و خلاق نشان دهنده پیروی حوزه علمیه از رهنمودها و پیگیری مطالبات رهبری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محسن جلالی معاون پژوهش حوزه علمیه اصفهان، صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه روایت تبلیغ در جمع اصحاب رسانه با اشاره به ظرفیت های بسیار نمایشگاه روایت تبلیغ، گفت: این نمایشگاه نوید این را می‌داد که حوزه علمیه، علما، فضلا و مبلغان ما دغدغه پاسخگویی و توجه به نیازهای تبلیغی و فرهنگی مردم را دارند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نوآوری و خلاقیت در میان فضلا و طلاب جوان ما وجود دارد و در نمایشگاه تقاطع نوآوری به معرض نمایش گذاشته‌اند و با زبان نوین و خلاق و امروزی به دنبال جذب مخاطب امروز و ارائه روش‌های جدید تبلیغی هستند.

حجت الاسلام جلالی با بیان اینکه فعالیت مجموعه‌های نوآور و خلاق نشان دهنده پیروی حوزه علمیه از رهنمودها و پیگیری مطالبات رهبری است، تصریح کرد: توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص تحول حوزه و تبلیغ در تقاطع نوآوری به خوبی مشهود است.

معاون پژوهش حوزه علمیه اصفهان اظهار کرد: بازدید کنندگان نمایشگاه که مسؤولان، مبلغان، طلاب و فضلای حوزه علمیه هستند برای ترسیم آینده فعالیت‌های خود به خوبی می‌توانند مشاهده‌گر فعالیت‌های مجموعه‌های خلاق و نوآور و استارتاپ‌های حاضر در نمایشگاه باشند.

وی اشتغالزایی و کارآفرینی را از ویژگی‌های مجموعه‌های خلاق و نوآور عنوان کرد و گفت: این مجموعه‌ها به خوبی در جذب مخاطب موفق بوده‌اند و این بسیار خوشایند است.

حجت الاسلام جلالی خاطرنشان کرد: ایده‌ها و زمینه‌ها و ظرفیت‌هایی برای همکاری و همراهی در حوزه‌های پژوهشی و فرهنگی مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در بازدید از تقاطع نوآوری و دستاوردهای خانه خلاق و نوآوری اشراق فراهم آمده است و امیدوار هستیم بتوانیم از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کنیم./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات