۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۷۱۸۱۹۷
آیت الله شیرازی:

آیت الله ناصری معلمی شایسته برای اهل معرفت بود

آیت الله ناصری معلمی شایسته برای اهل معرفت بود
خراسان رضوی - آیت الله شیرازی از علمای بزرگ خراسان ضمن ابراز تاسف از ارتحال آیت الله ناصری، وی را عالمی عامل و معلمی شایسته برای اهل معرفت دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، آیت الله سید محمد علی شیرازی از علمای بزرگ خراسان و استاد خارج فقه و اصول حوزه در پیامی ضمن ابراز تاسف از ارتحال آیت الله ناصری، درگذشت آن فقیه فقید را تسلیت گفت.

آیت الله شیرازی در این پیام، آیت الله ناصری را عالمی عامل، پرهیزگار، مروج احکام و تعالیم دین مبین خواند که متصف به خصال حمیده بود.

در ادامه از وی به عنوان راهنمایی موفق برای مردم و معلمی شایسته برای اهل معرفت نام برد که آثار ارزشمند و مفیدی از وی به یادگار مانده است.

متن پیام از قرار زیر است:

بسم اللّه الرحمن الرحیم

(إذا مات العالم ثلم في الاسلام ثلمة لایسدّها شيء)

خبر درگذشت عالم عامل آیةالله آقای حاج شیخ محمدعلی ناصری دولت آبادی(رضوان الله تعالی علیه) موجب تأسف و تألم عمیق گردید.

این عالم پرهیزگار عمر پربرکت خود را در کسب علم و فضیلت و نشر و ترویج احکام و تعالیم دین مبین اسلام و مذهب اهل بیت عصمت و طهارت(صلوات الله وسلامه علیهم اجمعین) گذراند و با خصال حمیده ای که به آن متّصف بود توانست راهنمای موفّقی برای مردم و معلّم شایسته ای برای اهل معرفت باشد، همچنانکه آثار مفید و ارزشمندی را از خود به یادگار گذاشت.

اینجانب این ضایعۀ اسفناک را به محضر مبارک امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، و به علمای اعلام، حوزه‌های علمیه و عموم ارادتمندان این عالم بزرگوار بویژه مردم شریف اصفهان علی الخصوص خاندان محترم و آقازادگان مکرّم ایشان تسلیت عرض نموده، در جوار مرقد مطهّر حضرت أبا الحسن عليّ بن موسی‌الرضا(صلوات الله وسلامه علیه) علوّ درجات و حشر با اولیاء طیّبین و طاهرین(صلوات الله وسلامه علیهم اجمعین) را برای این فقید سعید و مزید صبر جمیل و اجر جزیل را برای بازماندگان محترم مسألت می نمایم./933/

(ولا حولَ وَلا قوّةَ إلّا باللّه العَلي العَظيم)

مشهد مقدّس- ٣٠/ محرم الحرام/١٤٤٤

سیّد محمّدعلی شیرازی

جواد رستمی
ارسال نظرات