۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۷۱۸۵۶۱
نماینده ولی فقیه در کاشان:

ایمان تنها سلاح جمهوری اسلامی ایران در مقابله با دشمن است

ایمان تنها سلاح جمهوری اسلامی ایران در مقابله با دشمن است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: ایمان تنها سلاح ایران در مقابله با دشمن است و با وجود بهره مندی دشمن از مدرنترین سلاح‌های نظامی، اما از قدرت ایمان محروم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز جمعه در رزمایش بسیج کاشان در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان با تسلیت شهادت حضرت رقیه(س)، گفت: ایمان تنها سلاح و قدرت جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمنانش است.

به گفته وی امروز دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی از مدرنترین، پیشرفته‌ترین و قدرتمندترین سلاح‌های نظامی بهره‌مند است، اما از قدرت ایمان محروم است.

وی یادآور شد: اگر حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روز تنها با ۵ هزار نفر در برابر اسرائیل ارتش چهارم دنیا ایستاد و به پیروزی رسید، این پیروزی قدرت ایمان رزمندگان حزب الله لبنان است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه معاون سید حسن نصرالله در پاسخ به این سؤال که چه کمکی از جمهوری اسلامی ایران دریافت کرده اید، گفت: پاسداران جمهوری اسلامی ایران با ورود خود به لبنان خداباوری را به ما آموزش دادند.

وی بر ارتباط حداقل یک دقیقه‌ای روزانه با امام زمان (عج) تاکید کرد و افزود: امروز بالاترین دعا برای زمان (عج) دعا در تعجیل ظهور حضرت است، امام زمان (عج) از اینکه برای حضرت دعا نمی‌شود گلایه می‌کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین به لزوم حضور در مساجد محله و رونق مساجد محلات تأکید کرد و با اشاره به اینکه نوجوانان و جوانان اجازه ندهند مساجد خالی باشد، اظهار داشت: حضور پر رنگ نوجوانان و جوانان در برخی مساجد امید بخش است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه از هواپیما‌های جنگی و موشک‌های دشمن نباید هراسی داشت، اما از خالی بودن مساجد باید ترسید، گفت: پایگاه بسیج مساجد برای رونق دادن به مساجد و اقامه نماز‌های جماعات و حضور در نماز‌های جمعه اهتمام داشته باشند.

وی از نماز جمعه به عنوان قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی ایران نام برد و ابراز داشت: ایمان، خدا، امام زمان (عج)، مسجد، نماز جماعات و جمعه و معنویت از مؤلفه‌های قدرت نرم ما است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه نسل نوجوانان دوران دفاع مقدس با دست کاری شناسنامه‌های خود، راهی جبهه ها شدند تا جمهوری اسلامی ایران به پیروزی رسید، گفت: امروز نسل نوجوان و جوان کشور وارثان نسلی است که جنگ را به پیروزی رسانیدند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه دشمن قصد دارد ریشه اسلام را بزند، یادآور شد: حضرت علی اصغر شش ماهه و حضرت رقیه سه ساله تقدیم اسلام شد تا دشمن به اهداف اش نرسد و اسلام زنده بماند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات