۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۰
کد خبر: ۷۱۹۶۶۱

هواپیمایی معراج به بهانه نقص فنی پروازهای خود از نجف به تهران را انجام نداده

هواپیمایی معراج به بهانه نقص فنی پروازهای خود از نجف به تهران را انجام نداده
در حالی هواپیمایی معراج از عصر دیروز پروازهای خود از نجف به تهران را به بهانه نقص فنی انجام نداده که تعداد زیادی از زائران اربعین در داخل و خارج فرودگاه نجف سرگردان شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، یکی از مسافران پرواز نجف- تهران هواپیمایی معراج با بیان این‌که هواپیمایی معراج از دیروز 16:45 هر چه پرواز به سمت تهران داشته به دلیل آنچه نقص فنی اعلام شده، را انجام نداده است اظهار کرد:‌ صبح امروز این شرکت 2 پرواز به مقصد تهران داشته که هنوز انجام نشده است.

وی با اشاره به این‌که زائران اربعین حسینی را به فرودگاه نجف راه نمی‌دهند، ادامه داد: به دلیل ازدحام جمعیت و ظرفیت پایین فرودگاه نجف، در ورودی این فرودگاه به مردم می‌گویند اگر پرواز معراج دارید بیرون از فرودگاه منتظر بمانید!

وی بیان کرد: در زمان حاضر تعداد زیادی از زائران اربعین در بیرون فرودگاه هستند، تعدادی هم از گیت گذرنامه عراق عبور کرده‌ و برای آنها کارت پرواز صادر شده است. این در حالی است که اساسا پروازی وجود ندارد که مسافران را به تهران منتقل کند.

وی با انتقاد از عملکرد هواپیمایی معراج، افزود:‌ نماینده هواپیمایی معراج هم در فرودگاه نجف حضور ندارد که پاسخگوی مسافران باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات