۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۷۲۱۶۲۴
کارشناس ادیان ومذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

وحدت یکی از الزامات بشریت است

وحدت یکی از الزامات بشریت است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام چراغی نیا گفت: وحدت یکی از الزامات بشریت است که  در این مسیر پیامبران بسیاری برای تنویر و بسترسازی آن علیه طاغوت های زمان خود قیام کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام محرمعلی چراغی نیا امروز در نشستی با جمعی از فعالان مذهبی اهل تشیع و اهل سنت کرمانشاه اظهار داشت: وحدت یکی از الزامات بشریت است که در این مسیر پیامبران بسیاری برای تنویر و بسترسازی آن علیه طاغوت های زمان خود قیام کرده اند.

کارشناس ادیان و مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: همین تلاش برای ایجاد وحدت از سوی انبیاء، اولیا الهی و نیز بزرگان دین خود به عامل اصلی دشمنی طاغوتیان با آنان و آرمان هایشان شده است.

حجت الاسلام چراغی نیا گفت: امروز دشمنان جهان اسلام اولین اولویت خود را جلوگیری از وحدت مسلمین قرار داده اند، زیرا تنها با دودستگی مسلمین می توانند همچنان به غارت ثروت های جهان اسلام ادامه دهند، بنابراین هر توطئه ای انجام می دهند تا به این خواسته شیطانی و اهریمنی خود برسند.

این استاد حوزه در ادامه سخنان خود بیان داشت: سیره و روش انبیاء الهی و علمای ربانی همواره براین بوده که با ایجاد وحدت در بین ملت ها، امت واحده اسلامی تشکیل دهند و تمدن اسلامی را در جهان پی ریزی نمایند. لذا در این بین جمهوری اسلامی ایران همواره منادی این سیاست قرآنی بوده و برای اجرای آن بیشترین هزینه ها را داده است.

کارشناس ادیان و مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه خاطرنشان کرد: به جرات می توان گفت که نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز سدی مستحکم و نفوذناپذیر در برابر دشمنان وحدت جهان اسلام است به همین دلیل این همه توطئه و دشمنی علیه این ملت و نظام از این مهم نشأت می گیرد./1400/

ارسال نظرات