۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۷۲۲۴۷۹
رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی در گفت‌وگو با رسا:

جنایت تروریستی شیراز نشانه شکست نقشه دشمنان در فتنه اخیر است

جنایت تروریستی شیراز نشانه شکست نقشه دشمنان در فتنه اخیر است
آیت الله رجبی بر لزوم برخورد قاطع با عوامل و آمران جنایت تروریستی شاهچراغ تأکید کرد و گفت: دشمنان بدانند با اقدامات تروریستی، ملت ایران بیدارتر خواهد شد.

آیت الله محمود رجبی، رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن محکومیت جنایت تروریسی حرم شاهچراغ و همدردی با خانواده و بازماندگان شهدای این حادثه گفت: دشمنان در فتنه اخیر فهمیدند که مردم ایران با آنها همراهی نکرده و در مقابل آنها خواهند ایستاد، از این رو وقتی فتنه آنها با شکست مواجه شد این حرکت تروریستی را انجام دادند.

رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ابراز داشت: دشمنان از کنیه‌ای که به خاطر شکست در فتنه اخیر داشتند و حقارتی که برای آنها روی داد، با راه انداختن حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ قصد جبران این شکست را داشتند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه بیان کرد: این سفیهان از گذشته انقلاب اسلامی و پایداری ملت ایران در طول نیم قرن عبرت نگرفتند و متوجه نیستند که هر قدر از این گونه حرکت‌های ددمنشانه را انجام دهند ملت ایران بیدارتر و در راه خود استوارتر خواهند شد.

آیت الله رجبی با اشاره به حدیث «شکر خدایی را که دشمنان ما را از احمق ها قرار داد»، گفت: در قرآن آمده است که منافقان مؤمنان را از سفهیان می دانند در حالی خودشان سفیه هستند، از این رو دشمنان اگر اندکی عقل و درایت داشتند دست به این عمل ضد انسانی نمی زدند و می فهمیدند که این اعمال در اراده ملت ایران خللی وارد نخواهد کرد.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) مبنی اینکه «بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شود»، تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی ابران بدانند که با این اعمال تروریستی ملت ما بصیرتر و مستحکم تر به راه خودشان ادامه خواهند داد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه اظهار کرد: مردم نیز با حضور با شکوه خود در تشییع با شکوه شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ پاسخ دندان شکنی را به دشمنان نظام اسلامی دادند و مشت محکمی به عقب مانده‌های ذهنی و مزدوران استکبار جهانی زدند.

وی بر لزوم برخورد قاطع نیروهای امنیتی و قضایی با عوامل و آمران جنایت تروریستی حرم شاهچراغ تأکید کرد و ابراز داشت: مسؤولان امنیتی و قضایی باید با قاطعیت این اقدام تروریستی را بررسی و جانیان را شناسایی کنند و آنها را به سزای اعمال جنایتکارانه خود برسانند تا اینکه دشمنان نظام اسلامی از عمل خود پشیمان شوند.

آیت الله رجبی در پایان سخنانش تصریح کرد: همانگونه که در حادثه تروریستی گذشته این جانیان و آمران به دام افتادند، ان شاءالله عاملان جنایت تروریستی حرم  مطهر شاهچراغ به دام خواهند افتاد و دشمنان ما نیز خواهند فهمید که نظام اسلامی مقتدرتر و مستحکم تر از آن است که با چنین حرکات ایذایی از بین برود.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
United States of America
۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵
پیشنهاد میکنم و لطفا این پیشنهاد را به گوش دولت برسانید که آقای رییسی یا کسی از طرف دولت با خانواده تک تک شهدای حافظ امنیت تماس بگیرند و رسانه ای شود . زیرا آقای رییسی با خانواده مهسا امینی صحبت کردند خیلی خوب است که با خانواده جوانان شهیدمان در این حادثه هم تماس بگیرند . این باعث میشود که صحبتهای خانواده مهسا امینی که تماس آقای رییسی را موضع ضعف دولت تلقی کردند خنثی شود
1
1