۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۷۲۲۷۹۲
مسؤول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه:

با وحدت شیعه و سنی نباید سلیقه‌ای برخورد کرد

با وحدت شیعه و سنی نباید سلیقه‌ای برخورد کرد
اصفهان – سردار ابراهیم ‌پور گفت: وحدت شیعه و سنی یک استراتژی است که نباید با آن سلیقه‌ای برخورد کرد و برخورد سلیقه‌ای با وحدت بین شیعه و سنی اشتباه محض است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سردار عظیم ابراهیم پور شب گذشته در مراسم سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی کاشان که در مسجد بقیه‌الله(عج) این دانشگاه برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: حتی نیت دعوت به قیام برای خداوند سبب خواهد شد تا خدا ملائکه‌هایش را برایش فراهم می‌کند.

وی با اشاره به دعوت از شهدا برای قیام در راه خدا افزود: شهدای ترور شاه‌چراغ شیراز نزد خداوند دارای عزت و عظمت هستند، از این رو تشییع و تدفین آن‌ها با عزت و عظمت برگزار شد.

سردار ابراهیم پور با اشاره به اینکه جبهه حق و باطل از ابتدای خلقت وجود داشته است و خواهد داشت، اظهار داشت: درمقابل ۱۲۴ هزار پیامبر و چهارده معصوم(ع) قرار داشته است و بعد از غیبت امام زمان(عج) نیز تاکنون جبهه باطل در برابر بزرگان دین اسلام وجود داشته است.

وی افزود: امروز جبهه حق و جبهه باطل برای مدیریت جهان برنامه‌ریزی می‌کنند و حرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقابله با جبهه باطل است.

مسؤول قرارگاه پیشرفت و آبادانی ادامه داد: شیعه انقلاب اسلامی در جبهه حق قرار دارد و آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی، وهابیت، استکبار جهانی و نظام سلطه در جبهه باطل قرار دارند.

سردار ابراهیم پور شیعه انقلاب اسلامی برای مدیریت جهان و غلبه بر استکبار جهانی به کمک یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون نفر مسلمان در جهان نیاز دارد که وحدت بین شیعه و سنی استراتژی جبهه حق در آخرالزمان است که امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید کرده‌اند.

به گفته وی وحدت شیعه و سنی یک استراتژی است که نباید با آن سلیقه‌ای برخورد کرد و برخورد سلیقه‌ای با وحدت بین شیعه و سنی اشتباه محض است.

لازم به ذکر است، چهاردهمین سالگرد تدفین سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی کاشان با همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با مداحی ابوذر روحی و با حضورخانواده شهید ابراهیم هادی، خانواده معظم شهدای کاشان همراه با نمایشگاه اقلام فرهنگی و کتاب، ایستگاه صلواتی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات